  • 1. Data: 2003-08-19 22:21:25
    Temat: kredyt hip w DB?
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    jakoś nie mogę znaleźć nigdzie info o KH w Deutsche banku (oprócz niejasnych
    plotek na expanderze
    :)) czy na którejś ze stron tego banku jest jakiś zbiór aktualnych
    informacji na temat tego kredytu?

    thx

    Zbig.

  • 2. Data: 2003-08-20 06:57:25
    Temat: Re: kredyt hip w DB?
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niejasnych
    > plotek na expanderze
    > :)) czy na którejś ze stron tego banku jest jakiś zbiór aktualnych

    np.tu:
    http://www.bankier.pl/centrum/produkty/db/?me=2a&cod
    e=

    pozdr
    Karolina

  • 3. Data: 2003-08-20 16:15:05
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Karolcia napisal(a):

    > np.tu:
    > http://www.bankier.pl/centrum/produkty/db/?me=2a&cod
    e=

    dzięki, nie wygląda to zbyt dobrze (8,02% :o)

    --
    Zbig

  • 4. Data: 2003-08-20 20:42:25
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > dzięki, nie wygląda to zbyt dobrze (8,02% :o)
    > Zbig

    Powiedziałbym tragicznie. Radzę jednak w KB lub PKOBP. Chyba że w CHF. Tensor1

  • 5. Data: 2003-08-20 21:43:07
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:

    > Powiedziałbym tragicznie. Radzę jednak w KB lub PKOBP. Chyba że w
    > CHF.

    u mnie właściwie sprawa jest przesądzona - BPHPBK (wada: aneksy a'150zł w
    wypadku wcześniejszej spłaty - wszystko inne wyszło mi lepsze niż KB)
    Ale tak sobie nagle przypomniałem o tym DB a tam .... lipa ;))

    Zbig