  • 1. Data: 2012-08-30 18:43:52
    Temat: Bank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowę
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Wiadomość nie nowa, na stronach BGK już dawno zapewne są podobne
    informacje lae ja na strony BGK nie zaglądam bo nie jestm ich klientem.
    Na pewno?
    Klika miesięcy temu otrzymałem list z informacją o zmianie regulaminu
    w Nordei. Czyli kilka lat temu nie udało mi się całkowicie "wyprowadzić"
    z banku. Udałem się na miejsce i rzeczywiście - pozostał jakiś rachunek
    techniczny do spłaty karty. Bezpłatny, niegroźny ale czemu go nie
    zlikwidowali wraz z kartą a najpóźniej po kilku latach nieużywania?
    Zamknięto go przy mnie i zapewniono, że nie jestem już klientem...
    Na fali "zamykania" odwiedziłem m.in. BGK - nie mam rachunków, lokat też
    już od dawna nie i nie jestem już ich klientem.
    Teraz otrzymałem poleconym za potwierdzeniem odbioru list z BGK: bank
    rezygnuje ze świadczenia usług dla klientów indywidualnych i wypowada w
    terminie 30 dni wszystkie umowy o prowadzenie rachunków. Lokaty będą do
    końca ich trwania, ale się nie odnowią.
    Czyli słowa nic nie znaczą - jednak wciąż jestem klientem?

    Arek

  • 2. Data: 2012-08-30 21:04:15
    Temat: Re: Bank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowę
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
> [...]
    > końca ich trwania, ale się nie odnowią.
    > Czyli słowa nic nie znaczą - jednak wciąż jestem klientem?

    Ja mialem lokate u nich 5 lat temu i tez wyslali poleconym. Panstwowy bank
    kosztow nie liczy i wysyla do wszystkich, ktorych ma w jakies bazie danych.
    Ot dziala tak jak cale to panstwo.

  • 3. Data: 2012-09-05 22:35:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Krzysztof napisał(a) w wiadomości: <503fb929$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Ja mialem lokate u nich 5 lat temu i tez wyslali poleconym. Panstwowy bank
    >kosztow nie liczy i wysyla do wszystkich, ktorych ma w jakies bazie danych.
    >Ot dziala tak jak cale to panstwo.

    Byłem osobiście w oddziale w Warszawie. Tłumek starszych ludzi - pamiętam
    kiedyś - zawsze marmury świeciły pustkami. Wszytskie osoby z którymi
    zamieniłem parę słów przyszły w związku z wypowiedzeniem umów. W kolejce
    nie chciałem czekać, poza tym nawet kolejkowicze nie wiedzieli czy załatią
    sprawę bo oddział zamykają już o 16.00.
    Zadzwoniłem na infolinię - potwierdzili, że nic mnie z bankiem już nie
    łączy (ale dane wciąż trzymali żeby mnie przepytać i to znacznie dłużej
    niż wymagane 5 lat...), przyznali, że niepotrzebnie wysłali i przeprosili
    za kłopot.

    Arek