  • 1. Data: 2009-02-05 13:49:52
    Temat: LUKAS tnie ostro
    Od: p...@p...onet.pl

    obniżyli oprocentowanie lokat 3 i 6 miesięcznych w oprocentowaniu stałym oraz
    oprocentowanie kont do zera. Innych zmian na pierwszy rzut oka nie zauważyłem.

  • 2. Data: 2009-02-06 07:20:22
    Temat: Re: LUKAS tnie ostro
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Lut, 14:49, p...@p...onet.pl wrote:
    > obniżyli oprocentowanie lokat 3 i 6 miesięcznych w oprocentowaniu stałym oraz
    > oprocentowanie kont do zera. Innych zmian na pierwszy rzut oka nie zauważyłem.

    Z ile na ile ?

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-06 17:27:05
    Od: g...@o...pl

    to gdzie teraz jest najwyższy procent na zwyczajnej lokacie z oprocentowaniem
    stałym bez jakichś upokarzających warunków?

  • 4. Data: 2009-02-06 18:04:54
    Od: sorden <s...@w...pl>

    g...@o...pl wrote:

    > to gdzie teraz jest najwyższy procent na zwyczajnej lokacie z
    > oprocentowaniem stałym bez jakichś upokarzających warunków?

    W Eurobanku mozna wycisnac 7% na 7dniowej.

    --
    in

  • 5. Data: 2009-02-06 18:12:50
    Od: sorden <s...@w...pl>

    sorden wrote:

    > W Eurobanku mozna wycisnac 7% na 7dniowej.

    *netto ;)

    --
    in

  • 6. Data: 2009-02-06 18:26:32
    Od: g...@o...pl

    > *netto ;)

    Mówiłem, żeby bez upokarzających warunków :) No ale na czym polega to wyciskanie?

  • 7. Data: 2009-02-06 18:45:54
    Od: sorden <s...@w...pl>

    g...@o...pl wrote:

    > Mówiłem, żeby bez upokarzających warunków :) No ale na czym polega to
    > wyciskanie?

    A gdzie tu mowa o czyms upokarzajacym.
    Zakladasz lokate 7dni na 1800pln. to takie ponizenie dla jasnie ksiecia ? ;]

    --
    in

  • 8. Data: 2009-02-06 19:18:34
    Od: g...@o...pl

    > A gdzie tu mowa o czyms upokarzajacym.
    > Zakladasz lokate 7dni na 1800pln. to takie ponizenie dla jasnie ksiecia ? ;]

    Wolałbym na 3-6 mies. Wątek upokorzenia polega tu na sprawdzaniu co tydzień, czy
    oprocentowanie się nie ruszyło :)

    Widziałem AIG 7.5% - czy gdzieś jest więcej?

  • 9. Data: 2009-02-06 19:37:11
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 06 lut 2009 o 20:18 GMT, g...@o...pl napisał(a):

    > Wolałbym na 3-6 mies. Wątek upokorzenia polega tu na sprawdzaniu co tydzień, czy
    > oprocentowanie się nie ruszyło :)

    W tej chwili WSZYSTKIE lokaty w eurobanku sa na 7%, te na 7,14,.. dni, i te
    miesieczne i dluzej tez..., wystarczy zajrzec do tabeli oprocentowania

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 10. Data: 2009-02-06 19:44:46
    Od: g...@o...pl

    > W tej chwili WSZYSTKIE lokaty w eurobanku sa na 7%, te na 7,14,.. dni, i te
    > miesieczne i dluzej tez..., wystarczy zajrzec do tabeli oprocentowania

    Zajrzałem tam, bo wyżej w wątku sorden polecał je jako bezbelkowe. Ale ich
    bezbelkowość wymaga chyba właśnie dziwnych manewrów, których mi się nie chce
    robić. I wiedzy, której nie mam. No nieważne. W AIG widzę 7,5% na 3 mies. - czy
    gdzieś jest więcej? albo na pół roku-rok?