  • 1. Data: 2005-05-06 14:35:34
    Temat: kradzież kasy z konta
    Od: "seba" <s...@k...com>

    Witam

    Posiadam konto w MBAnku i kartę Vise Electron. Dziś zorientowałem się że
    brakuje mi na koncie 2000 zł. W historii rachunku nie było jeszcze żadnej
    informacji o tej operacji. Zadzwoniłem więc do banku i miła pani powiedziała
    mi że wypłata nastąpiła dziś rano w bankomacie EURONET w Łodzi!! (mieszkam w
    Warszawie). Ja w Łodzi nigdy nie byłem, nie pożyczałem i nie zgubiłem swojej
    karty.

    Natomiast co kilka dni w różnych miejscach Warszawy wypłacałem kaske dla
    siebie. Pewnie zostałem ofiarą grupy która specjalizuje sie w
    przechwytywaniu pinów, kart itp.

    Jednak teraz nie wiem co mam dalej robić. Moja karta była ubezpieczona, ale
    reklamacje mogę zgłosić dopiero jak kwota zostanie zaksięgowana na moim
    koncie (7 dni). Policja również nie chce przyjąć zgłoszenia, dopóki nie dam
    im wyciągu:(

    Miał ktoś kiedyś taki przypadek? Jaka jest szansa na otrzymania
    odszkodowania, czytaj zwrot kasy. Moja firma oczywiście poświadczyć może że
    cały dzień byłem na miejscu i nie ruszałem się np. do Łodzi.

    Pozdrawiam

    seba

  • 2. Data: 2005-05-06 14:40:51
    Temat: Re: kradzież kasy z konta
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    seba zapodał(a):

> [...]
    > pożyczałem i nie zgubiłem swojej karty.
    > Natomiast co kilka dni w różnych miejscach Warszawy wypłacałem kaske dla siebie.
    Pewnie zostałem ofiar? grupy która specjalizuje
> [...]
    > dopóki nie dam im wyci?gu:(
    > Miał kto? kiedy? taki przypadek? Jaka jest szansa na otrzymania odszkodowania,
    czytaj zwrot kasy. Moja firma oczywi?cie
    > po?wiadczyć może
    > że cały dzień byłem na miejscu i nie ruszałem się np. do Łodzi.

    Jak najszybciej skontaktuj się z mediami - niech trochę rozdmuchają,
    że policja ma w dupie to, że bardzo szybko zgłaszasz kradzież a Ci nie chcą
    podjąć kroków do zatrzymania, sprawdzenia, sprawdzenia bankomatów z których
    wcześniej korzystałeś, etc.

    Jeżeli jest to prawdą, co piszesz - skandal.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 3. Data: 2005-05-06 14:42:14
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > karty...
    > Jednak teraz nie wiem co mam dalej robić...

    Na poczatek:
    Została jakaś gotówka na eKoncie? - natychmiast przelać np na eMaxa,
    Czem prędzej kartę zastrzec albo wyzerować wszystkie limity na karcie

  • 4. Data: 2005-05-06 14:49:58
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "seba" <s...@k...com> napisał w wiadomości

    A może to tylko błąd w księgowaniu ... już były takie przypadki w którymś
    banku, ze wypłaty były księgowane na rachunkach niewłaściwych osób.

  • 5. Data: 2005-05-06 14:58:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    seba wrote:

> [...]
    > Warszawie). Ja w Łodzi nigdy nie byłem, nie pożyczałem i nie zgubiłem swojej

    Zastrzeż kartę i poczekaj na zaksiegowanie na koncie.
    Potem zloz reklamacje.

  • 6. Data: 2005-05-06 15:03:46
    Od: "seba" <s...@k...com>

    Witam

    Wszystko co piszę to prawda. Karta została już zablokowana.

    Oby to była pomyłka banku, ale nie sądzę że tak będzie.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d5g04j$4kn$1@news.onet.pl...

  • 7. Data: 2005-05-06 15:10:42
    Od: "anii" <a...@k...com>

    > Posiadam konto w MBAnku i kartę Vise Electron.

    I to bląd. W mbanku cały czas są tekie historie. Przenieś się do VW.

    .

  • 8. Data: 2005-05-06 15:19:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 6 May 2005 17:10:42 +0200, w <d5g1m6$9f4$1@nemesis.news.tpi.pl>, "anii"
    <a...@k...com> napisał(-a):

    > I to bląd. W mbanku cały czas są tekie historie. Przenieś się do VW.

    Tam by nie mógł wypłacać z bankomatu do kilka dni, ponieważ płaciłby
    1,5zł/operacja.
    Z drugiej strony z tego powodu może nie popłynąłby na 2000,- ;]

  • 9. Data: 2005-05-06 15:28:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    anii <a...@k...com> wrote:
    > I to bląd. W mbanku cały czas są tekie historie. Przenieś się do VW.

    Caly czas? Prowadzisz jakies statystyki?
    Przestan chrzanic.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-05-06 15:28:49
    Od: "anii" <a...@k...com>

    Tam by nie mógł wypłacać z bankomatu do kilka dni, ponieważ płaciłby
    1,5zł/operacja.
    Z drugiej strony z tego powodu może nie popłynąłby na 2000,- ;]

    Wypłaty w VW są bezpłatne (>= 400), poza tym nie musiałby korzystać z
    euronetu, który jaki jest każdy widzi.

    anii