    From: "seba" <s...@k...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kradzież kasy z konta
    Date: Fri, 6 May 2005 16:35:34 +0200

    Witam

    Posiadam konto w MBAnku i kartę Vise Electron. Dziś zorientowałem się że
    brakuje mi na koncie 2000 zł. W historii rachunku nie było jeszcze żadnej
    informacji o tej operacji. Zadzwoniłem więc do banku i miła pani powiedziała
    mi że wypłata nastąpiła dziś rano w bankomacie EURONET w Łodzi!! (mieszkam w
    Warszawie). Ja w Łodzi nigdy nie byłem, nie pożyczałem i nie zgubiłem swojej
    karty.

    Natomiast co kilka dni w różnych miejscach Warszawy wypłacałem kaske dla
    siebie. Pewnie zostałem ofiarą grupy która specjalizuje sie w
    przechwytywaniu pinów, kart itp.

    Jednak teraz nie wiem co mam dalej robić. Moja karta była ubezpieczona, ale
    reklamacje mogę zgłosić dopiero jak kwota zostanie zaksięgowana na moim
    koncie (7 dni). Policja również nie chce przyjąć zgłoszenia, dopóki nie dam
    im wyciągu:(

    Miał ktoś kiedyś taki przypadek? Jaka jest szansa na otrzymania
    odszkodowania, czytaj zwrot kasy. Moja firma oczywiście poświadczyć może że
    cały dzień byłem na miejscu i nie ruszałem się np. do Łodzi.

    Pozdrawiam

    seba