  • 11. Data: 2005-05-06 15:30:55
    Temat: Re: kradzież kasy z konta
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    anii napisał(a):

    > Wypłaty w VW są bezpłatne (>= 400), poza tym nie musiałby korzystać z
    > euronetu, który jaki jest każdy widzi.

    Jaki?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2005-05-06 15:33:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    anii <a...@k...com> wrote:
    > Wypłaty w VW są bezpłatne (>= 400), poza tym nie musiałby korzystać z
    > euronetu, który jaki jest każdy widzi.

    5 zl za konto + 1,5 zl za wyplate ponizej 400 zl - to wiesz - mozesz isc do
    zwyklego marmurka - teraz VW Bank direct nie jest dla kazdego.
    P.S. A co masz do Euronetu?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 13. Data: 2005-05-06 15:39:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 6 May 2005 17:28:49 +0200, w <d5g2o3$gh7$1@nemesis.news.tpi.pl>, "anii"
    <a...@k...com> napisał(-a):

    > Tam by nie mógł wypłacać z bankomatu do kilka dni, ponieważ płaciłby
    > 1,5zł/operacja.
    > Z drugiej strony z tego powodu może nie popłynąłby na 2000,- ;]
    >
    > Wypłaty w VW są bezpłatne (>= 400),

    Myślisz, że co kilka dni wybierał >400zł?

    > poza tym nie musiałby korzystać z
    > euronetu, który jaki jest każdy widzi.

    A to fakt, ich bankomaty to chyba najstarsze modele jakie można znaleźć.

  • 14. Data: 2005-05-06 15:55:07
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    'Amra' napisał:

    > Caly czas? Prowadzisz jakies statystyki?
    > Przestan chrzanic.

    Ciiii, to tylko transformacja BERENICE... VW Bank uber alles!

    K.

  • 15. Data: 2005-05-06 16:09:29
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-06 17:55- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Krystek, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Ciiii, to tylko transformacja BERENICE... VW Bank uber alles!
    >
    > K.

    Klon trolla?
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 16. Data: 2005-05-06 16:35:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    yayco napisał:

    > Klon trolla?

    Niom. Poczytaj poprzednie wypowiedzi arni'ego. VW króluje, VW bez skazy.
    Jeden troll przepoczwarzył się w drugiego.

    K.

  • 17. Data: 2005-05-06 18:09:11
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d5g2rm$m4j$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Caly czas? Prowadzisz jakies statystyki?
    > Przestan chrzanic.

    Nie widzisz, że to taka kampania reklamowa vw? A że toporna? No cóż,
    jak i cały bank.

    Renata

  • 18. Data: 2005-05-07 05:12:35
    Od: "anii" <a...@k...com>

    > 5 zl za konto + 1,5 zl za wyplate ponizej 400 zl - to wiesz - mozesz isc
    > do zwyklego marmurka - teraz VW Bank direct nie jest dla kazdego.
    > P.S. A co masz do Euronetu?

    Wykonuję ok 20 przelewów w miesiącu, czyli ok 10PLN by było, a jak wiadomo
    mają podrożeć.
    Zawsze wybieram min. 500PLN więc z bankomatów zero, a dostępność o wiele
    większa.

    W euronecie gdy miałem mbank 5 razy(!!!!) nie wypłaciło mi kasy z powodu
    błedu bankomatu (po autoryzacji) lub wypłaciło mniejszą kasę. Autoryzacja
    wisi w mbanku tydzień, więc pozbawiali mnie za każdym razem mojej własnej
    gotówki. Interwencje na mlinii oczywiście z mskutkiem. Jak chcesz sprawdzuć
    to polecam szczególnie bankomat przy kinie Femina i na dworcu Centr w WAW.

    anii

  • 19. Data: 2005-05-07 05:47:30
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2005 07:12:35 +0200,
    osoba podpisana: anii <a...@k...com>
    napisała:

    > Wykonuję ok 20 przelewów w miesiącu, czyli ok 10PLN by było, a jak wiadomo
    > mają podrożeć.
    Źródło nt. podrożenia przelewów możesz podać ?

    > Zawsze wybieram min. 500PLN więc z bankomatów zero, a dostępność o wiele
    A ja nie. Jak mam >50 PLN w gotówce to już dużo :-)
    > większa.

    [...]
    > gotówki. Interwencje na mlinii oczywiście z mskutkiem. Jak chcesz sprawdzuć
    > to polecam szczególnie bankomat przy kinie Femina i na dworcu Centr w WAW.
    Akurat tutaj obstawiałbym winę bankomoatu przy feminie, chyba nigdy nie
    udało mi się wypłacić tam gotówki. :-)
    A "przy dworcu centralnym" to który nasz na myśli ?

    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 20. Data: 2005-05-07 07:17:26
    Od: "anii" <a...@k...com>

    > A "przy dworcu centralnym" to który nasz na myśli ?

    sory na dworcu (w hali g)

    .