  • 1. Data: 2004-05-19 18:35:57
    Temat: konto walutowe z obsługą przez internet
    Od: "Tomek" <t...@c...pl>

    Witam.
    Poszukuję banku, w którym mógłbym założyć konto walutowe (euro)
    i obsługiwać konto, ewentualnie tylko sprawdzać jaki przelew przyszedł.
    Pisałem już do Raiffeisen Banku, ale mimo iż jest to bank niemiecki
    nie oferują w ogólne kont walutowych.
    Czy ktoś zna bank, w którym istnieje możliwość założenia takiego konta?
    -Tomek

  • 2. Data: 2004-05-19 18:48:54
    Temat: Re: konto walutowe z obsługą przez internet
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomek <t...@c...pl> wrote:
> [...]
    > niemiecki nie oferują w ogólne kont walutowych.
    > Czy ktoś zna bank, w którym istnieje możliwość założenia takiego

    MultiBank
    Millennium
    Kredyt Bank
    Nordea Bank
    BZ WBK
    (cos mi umknelo?)

    Co do sprawdzenia to na przyklad
    Citi
    Fortis
    i inne, ktore maja dostep przez siec + prowadza konta walutowe

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-19 20:34:30
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 19 May 2004 20:35:57 +0200, "Tomek" <t...@c...pl> wrote:

    >Pisałem już do Raiffeisen Banku, ale mimo iż jest to bank niemiecki
    >nie oferują w ogólne kont walutowych.

    oferuję, tylko trzeba 200 tys. zł w walucie wpłacić :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-05-19 21:10:16
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > MultiBank
    > Millennium
    > Kredyt Bank
    > Nordea Bank
    > BZ WBK
    > (cos mi umknelo?)

    PeKaO SA? Tam chyba można mieć podgląd do rachunku walutowego oraz do
    kart dolarowych / eurowych przez serwis WWW Pekao24.

    K.

  • 5. Data: 2004-05-19 21:18:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > PeKaO SA? Tam chyba można mieć podgląd do rachunku walutowego oraz do
    > kart dolarowych / eurowych przez serwis WWW Pekao24.

    W takim razie nalezy do tej drugiej kategorii, gdzie masz podglad - bo
    przesylac na zagraniczne konta chyba nie mozesz ?

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-05-19 21:34:23
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c8ga76$7ho$1@news.onet.pl...
    > MultiBank
    > Millennium
    > Kredyt Bank
    > Nordea Bank
    > BZ WBK
    > (cos mi umknelo?)

    jeszcze ING choc nie wiem jak jest z dostepem gdy sie nie mialo go
    wczesniej.

    D.

  • 7. Data: 2004-05-19 22:49:29
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 19 May 2004 23:10:16 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> wrote:

> [...]

    Na pewno?
    Się zastanawiam właśnie i znalazłem takie coś:

    "Klientom indywidualnym oferujemy dwa rodzaje rachunków z dostępem
    elektronicznym: konto Nordea oraz konto Nordea VIP."

    Ale z drugiej strony:

    :Regulamin konta Nordea Waluta
    :§ 5
    :4. Zakres czynności możliwych do wykonania za pośrednictwem
    :elektronicznych kanałów komunikacji, określony jest na stronie
    :internetowej Banku.

    Da się czy nie?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2004-05-20 06:01:47
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    napisał w wiadomości news:c8ga76$7ho$1@news.onet.pl...
    > BZ WBK

    to konto jest wyjątkowo niefunkcjonalne - robiąc przelew swift i tak musisz
    wybrać konto złotowe jako źródło (przynajmniej ja tak mam po zalogowaniu)
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-05-20 09:08:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 20 May 2004 00:49:29 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >Na pewno?
    >Się zastanawiam właśnie i znalazłem takie coś:
    >
    >"Klientom indywidualnym oferujemy dwa rodzaje rachunków z dostępem
    >elektronicznym: konto Nordea oraz konto Nordea VIP."

    zadałem pytanie (w skrócie: "co można walutowo przez Sieć") e-mailem,
    ale pierwsza odpowiedź (szybka - trzeba im przyznać) była raczej
    wymijająco-uściślająca. Jak się dowiem więcej - napiszę.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2004-05-20 09:16:52
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 20 May 2004 11:08:32 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >zadałem pytanie (w skrócie: "co można walutowo przez Sieć") e-mailem,
    >ale pierwsza odpowiedź (szybka - trzeba im przyznać) była raczej
    >wymijająco-uściślająca. Jak się dowiem więcej - napiszę.

    Znów błyskawiczna odpowiedź: "w przypadku posiadania tylko rachunku
    walutowego - nie będzie Pan mógł obsługiwać jego przez Internet.
    Trzeba będzie również posiadać rachunek w PLN - do niego przyznajemy
    elektroniczny kanał dostępu /z mozliwością obsługi również rachunku
    walutowego/"
    --
    Jarek Andrzejewski