  • 1. Data: 2004-05-19 16:27:40
    Temat: TPiDK ACONTO ... prośba o opinię !!!
    Od: "sylwia" <s...@o...pl>

    Może pomożecie w podjęciu decyzji !! Chciałabym zostać przedstawicielem
    Tow. Promocji i Doradztwa Kapitałowego Aconto (Kwidzyń). Mam doświadczenie
    bankowe (kredyty detaliczne) i lokal, ale szukam opinii o tej firmie. Na
    www.aconto.pl wiele nie ma. Czy ktoś ma dobre/złe doświadczenia? Ja pracy
    się nie boję, ale już kiedyś się sparzyłam, stąd prośba.
    pozdrawiam
    sylwia

  • 2. Data: 2004-05-19 17:38:54
    Temat: Re: TPiDK ACONTO ... prośba o opinię !!!
    Od: d...@p...onet.pl

    jeżeli masz lokal i prowdzisz działalność to po co wiązać się
    z jakimś prawdopodobnie kipepskim pośrednikiem pośredników.

    Możesz prowadzić pośrednictwo sama, podisujesz uwoy z kilkoma
    bankami na raz i udzielasz kredytów. w wielu wnioski mozesz skladac
    sama przez internet.
    dodatkowo mozesz przyjmowac wnioski o otwieranie konta, kart
    kredytowych...itp.
    czesto podpisujesz z bankiem umowę agencyjna.
    najlepiej wybrać 5-6 znanych bankow np. Lukas(kredyty gotówkowe,
    karty konta..),GE Capital Bankiem, AIG, PKO BP...

    możesz się też pokusić o bycie agentem ubezpieczeniowym np.
    2-3 towarzystw.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-05-19 19:55:51
    Od: "sylwia" <s...@o...pl>

    dzięki za radę, o tym też myślę, ale może w drugim etapie.
    Myślę, że jak Aconto będzie ok, to trochę z nim poćwiczę i potem sama zacznę

    s.