  • 1. Data: 2004-05-19 18:18:20
    Temat: Dlaczego "papierowe" przelewy tańsze od elektronicznych?
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    Witam.
    Czy ktoś mi może wyjaśnić logicznie dlaczego ``papierowe'' przelewy
    na poczcie są tańsze ( o 50 gr) od przelewów elektronicznych,
    nazywanych nie wiedzieć dlaczego standardowymi?

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    T-Shirty tylko dla pijących : http://alchemy.com.pl/DlaPijacych/
    Koszulki z jajem ;-) Hit SEZONU! Ponad 100 oryginalnych wzorów!

  • 2. Data: 2004-05-19 18:18:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KLoSS <N...@a...com.pl> wrote:
    > Czy ktoś mi może wyjaśnić logicznie dlaczego ``papierowe'' przelewy
    > na poczcie są tańsze ( o 50 gr) od przelewów elektronicznych,
    > nazywanych nie wiedzieć dlaczego standardowymi?

    Bo ida dluzej, a dzieki temu poczta moze pobawic sie przez tydzien twoja
    kasa? ;)

    --
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-20 12:59:52
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 19 maj 2004,Michał 'Amra' Macierzyński napisal(a) taki
    ciekawy tekst-wart przeczytania :

    Moze dlatego ze Pani za lada ma wiecej klepania w klawiature?

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!