  • 1. Data: 2004-05-19 18:33:27
    Temat: Jaka karte do Wloch?
    Od: "Marcin" <c...@o...pl>

    Witam.

    Jestem studentem wyjezdzajacym na stypendium do Wloch.
    Podczas mojej nieobecnosci bede wynajmowal znajomemu mieszkanie.
    Chcialbym wyplacac uzyskane w ten sposob pieniedze we Wloszech z bankomatu,
    ewentualnie czasem placic karta.

    I tu pytanie: w jakim banku zalozyc konto, aby placic najnizsza prowizje od wyplat,
    oraz aby tracic mozliwie najmniej na przewalutowaniu?

    Dodam, ze osoba, ktorej wynajmuje mieszkanie, nie ma rachunku walutowego.

    Dziekuje za ewentualne odpowiedzi.

    Marcin

  • 2. Data: 2004-05-19 18:41:51
    Temat: Re: Jaka karte do Wloch?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I tu pytanie: w jakim banku zalozyc konto, aby placic najnizsza prowizje
    od wyplat,
    > oraz aby tracic mozliwie najmniej na przewalutowaniu?

    Przy niskich kwotach oplaca sie miec karte z ING BSK, bo pobieraja tylko %
    od kwoty wyplacanej, natomiast nie ma stalej kwoty. Kursy tez mieli na dosc
    dobrym poziomie.
    Ew Citi jesli trafisz we Wloszech jakis ich bankomat - wtedy wyplata za
    darmo.

    --
    JaKi