  • 21. Data: 2002-06-03 11:38:27
    Temat: Re: konto walutowe w GBP
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > A tę to miałem dopóki się nie wkurzyłem, że przesyłają zwykłym listem
    > pełne dane karty wystarczające do zapłacenia

    Mi nic takiego nie przesylaja. Podglad przez net mi wystarcza.

    > Co do limitu, to mały pożytek z takiego kredytu "w drugą stronę" (tzn.
    > najpierw spłacam na prawie nieoprocentowane konto, a potem dopiero
    > płacę). W ten sam sposób mogę zrobić z KK Lukasa, wpłacając dowolną
    > kwotę na rachunek karty, która zwiększa limit.

    Owszem jednak sam wole placić tą kartą, na której nie mam dużych środków
    tak 'just in case', tym bardziej nie placilbym kredytowka.
    Najchetniej tez place Inteligo (najczesciej nie mam problemu).

    > Rachunek karty jest
    > nieoprocentowany, czyli ma zbliżone oprocentowanie do Konta24 ;)

    To fakt :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 22. Data: 2002-06-03 11:50:40
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Wilczek <w...@i...com> pisze:

    > Mi nic takiego nie przesylaja. Podglad przez net mi wystarcza.
    Slyszalem, ze sie poprawilo, ze niektorym udaje sie zrezygnowac z
    wyciagow z kart, rowniez VE i Maestro. Jeszcze rok temu te wyciagi byly
    obowiazkowe i platne 2 zl sztuka, m.in. dlatego za nie podziekowalem.

  • 23. Data: 2002-06-03 16:09:41
    Od: "Tomek Andrzejczak" <s...@f...com>

    Wilczek <w...@i...com> napisał:

    > Aha - BTW, z tego co widze placisz 36 zl/rok za uzytkowanie tego konta.
    > Jesli potrzebujesz VC to mozesz ja miec za 4zl / rok (po prostu kiedy
    > do konta "zwyklego" jest wydana ta karta to nie pobieraja oplaty za
    > prowadzenie ROR'u - opłata za kartę 40 zł.

    Z tego co wyczytałem w TOiP wywnioskowałem, że VC za 4 zł można dostać tylko
    do konta a'vista... mylę się? Ja mam Konto24, używane wyłącznie do wpłat do
    ebanków i wypłat gotówkowych. Czy można przekształcić Konto24 w a'vista i
    czy w koncie a'vista można mieć podgląd rachunku i przelewy zdefiniowane
    przez Internet?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 24. Data: 2002-06-03 17:20:35
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Z tego co wyczytałem w TOiP wywnioskowałem, że VC za 4 zł można dostać tylko
    > do konta a'vista... mylę się?

    Tak, mylisz sie :-)

    > Ja mam Konto24, używane wyłącznie do wpłat do
    > ebanków i wypłat gotówkowych.

    Skads to znam :-)

    > Czy można przekształcić Konto24 w a'vista i
    > czy w koncie a'vista można mieć podgląd rachunku i przelewy zdefiniowane
    > przez Internet?

    Nie, nie musisz niczego przeksztalcac w a'vista (aczkolwiek istnieje _tez_
    mozliwosc wydania VC do a'vista) - prosisz normalnie o karte VC do swojego
    rachunku (ROR - Konto24) i tyle. Przynajmniej tak wynika z TOiP - zawsze
    mozna jeszcze zapytac o to w oddziale albo na infolince.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 25. Data: 2002-06-04 06:14:33
    Od: "Tomek Andrzejczak" <s...@f...com>

    Wilczek <w...@i...com> napisał:

    > Tak, mylisz sie :-)

    Pierwszy raz mnie to cieszy ;)
    Dzięki serdeczne za informację... wkładam trampki i lecę do banku ;)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 26. Data: 2002-06-04 14:40:05
    Od: Jarosław Bierczyński <j...@h...pl>

    Użytkownik Wilczek <w...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:

> [...]
    > rachunku (ROR - Konto24) i tyle. Przynajmniej tak wynika z TOiP - zawsze
    > mozna jeszcze zapytac o to w oddziale albo na infolince.

    Czy ktos z Grupowiczow też ma Vise Classic do Konta 24 i moglby potwierdzic,
    ze faktycznie w takim przypadku nie jest pobierana oplata za prowadzenie
    konta? U mnie w oddziale twierdza co innego, poza tym w tabeli oplat tez
    napisane jest, ze po wydaniu VC oplat nie pobiera sie za prowadzenie konta
    a'vista (jak zauwazyl Tomek). Jak to wiec w koncu jest? :)

    Pzdr
    JB

  • 27. Data: 2002-06-04 21:10:09
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

> [...]
    > napisane jest, ze po wydaniu VC oplat nie pobiera sie za prowadzenie konta
    > a'vista (jak zauwazyl Tomek). Jak to wiec w koncu jest? :)

    Kurcze chyba macie racje, teraz zajrzalem do TOiP :-)) wreszcie i faktycznie
    jest przypis o koncie a'vista (choc figuruje to w tej samej pozycji co Konto24
    wiec pewnie dlatego tak mi sie wydawalo). Tym niemniel moze warto zapytac ich
    w oddziale - moze z oplaty za Konto24 tez sa sklonni zrezygnowac?

    Jesli faktycznie nie mam racji to przepraszam za wprowadzenie w blad.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl