  • 1. Data: 2002-06-01 15:48:53
    Temat: Konto walutowe w Multi :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Zrobilem maly przelewik (no nie wytrzymalem i zalozylem sobie to subkonto w
    celach testowych - papierow od groma drukowanych).
    Przelalem 12,53 zl z mBanku dostalem za to 3.06$ :) i pobrano na koniec tego
    miesiaca 0,03$ oplaty :)))
    Czyli wewnatrz nie dziala na zewnatrz jak najbardziej ciekawe kiedy to
    wylacza jak w BZWBK??? :)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-01 16:42:23
    Temat: Re: Konto walutowe w Multi :)
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

> [...]
    > celach testowych - papierow od groma drukowanych).
    > Przelalem 12,53 zl z mBanku dostalem za to 3.06$ :) i pobrano na koniec

    a ta oplata to za co?

    p.

  • 3. Data: 2002-06-01 16:45:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a ta oplata to za co?

    za prowadzenie konta.... :( - jakos 2 zeta za konto miesiecznie (dlatego
    pisze, ze w celach testowych, bo najlepsze jest jakby nie patrzec BZWBK).
    Mam nafdzieje, ze jak zobacza, ze ludzie z tych kont nie korzystaja, to
    zmienia warunki..

  • 4. Data: 2002-06-01 17:06:16
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

> [...]
    > pisze, ze w celach testowych, bo najlepsze jest jakby nie patrzec BZWBK).
    > Mam nafdzieje, ze jak zobacza, ze ludzie z tych kont nie korzystaja, to

    i teraz pomysl, jak wyciagnac te dolary z powrotem??? pozostana chyba tylko
    na oplaty

    p.

  • 5. Data: 2002-06-01 22:52:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > i teraz pomysl, jak wyciagnac te dolary z powrotem??? pozostana chyba
    tylko
    > na oplaty

    eee 3 dolary :))) Poczekamy - jestem p[rzekonany, ze te oplaty sie nie
    utrzymaja, bo nie moga :))) (bo takiego kretynstwa to nie znam w zadnym
    innym banku... )