  • 1. Data: 2002-06-01 15:53:41
    Temat: debet znikąd w Multibanku
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    W ciągu ostatniego miesiąca a nawet przed miałem w Multibanku zawsze
    dodatnie saldo.

    Mam standardowa linię debetową 100 PLN z której nie korzystam.
    A co widze dziś na wyciągu?

    Kapitalizacja odsetek - obciążenie -9,39
    Prowizja za niedozwolony debet: - 16,32

    Tak oto multibank wziął sobie moje 25 złoty, a ja nie wiem po co...
    Ciekawe czy i teraz oleją mój mail z pytaniem o wyjaśnienie dziwnej
    operacji.

    Pozdrowienia i czytajcie swoje wyciągi,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-06-01 21:10:29
    Temat: Odp: debet znikąd w Multibanku
    Od: "szulu" <s...@p...fm>

    Użytkownik Piotr W. <p...@u...interia.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    >
    > Tak oto multibank wziął sobie moje 25 złoty, a ja nie wiem po co...
    > Ciekawe czy i teraz oleją mój mail z pytaniem o wyjaśnienie dziwnej

    hehe mialem to samo tylko troche mniejsze kwoty cos kolo 2 PLN reklamacje
    rozpatrywali 4 tygodnie :)) pani ktora oddzwonila mowila cos
    o sytemie, informatykach ale chyba sama ne bardzo wiedziala o co chodzi ...
    przeprosila i wyrazila nadzieje ze sie to wiecej nie powtorzy...

    pozdrawiam
    szulu

  • 3. Data: 2002-06-01 21:31:00
    Temat: Re: debet znikąd w Multibanku
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Użytkownik "szulu" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > o sytemie, informatykach ale chyba sama ne bardzo wiedziala o co chodzi
    > przeprosila i wyrazila nadzieje ze sie to wiecej nie powtorzy...

    2 PLN?
    Tyż piniądz ;-)
    (Przecież wiadomo, że tu chodzi o zasadę wiargodności banku jako powiernika
    nie swoich pieniędzy)
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 4. Data: 2002-06-03 21:08:01
    Od: "szulu" <s...@p...fm>

> [...]
    >
    > 2 PLN?
    > Tyż piniądz ;-)
    > (Przecież wiadomo, że tu chodzi o zasadę wiargodności banku jako
    dzisiaj znowu skladalem reklamacje to samo tylko kwota mniejsz cos kolo 1
    PLN.......kiedy oni w koncu naprawia ten system

    pozdrawiam
    szulu

  • 5. Data: 2002-06-04 14:03:53
    Od: cefek <c...@n...pl>

    Włąśnie zadzwoniłem, bo miałem 1,32 złote niedoswolonego debetu przez
    jeden dzień (rano zaksięgowany, wieczorem przyszedł przelew
    załatwiający tą sprawę). Za to multibank pobrał 5,73 opłaty za
    niedozwolony przelew. Trochę dużo.

    Została złożona dyspozycja via multilinia mająca wyjaśnić to
    zdarzenie. Śmieszny ten multibank.

  • 6. Data: 2002-06-04 14:59:48
    Od: "Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]
    > niedozwolony przelew. Trochę dużo.

    > Została złożona dyspozycja via multilinia
    > mająca wyjaśnić to zdarzenie. Śmieszny ten

    U mnie to się zowie nieuczciwość. :)
    A Ty z jakiej części kraju pochodzisz? :)

    lc.

  • 7. Data: 2002-06-05 09:06:45
    Od: cefek <c...@n...pl>

    >U mnie to się zowie nieuczciwość. :)

    :)

    >A Ty z jakiej części kraju pochodzisz? :)

    Wolę poznać ich zdanie najpierw, a potem polemizować - dopiero wczoraj
    dotarłem do pełnego cennika (a nie tylko "wyciągu z TOiP") i
    zobaczyłem, jak wylicza się prowizje za niedozwolony debet. Co za
    horror.

  • 8. Data: 2002-06-05 17:51:56
    Temat: Re: debet znikšd w Multibanku
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > dotarłem do pełnego cennika (a nie tylko "wyciągu z TOiP") i
    > zobaczyłem, jak wylicza się prowizje za niedozwolony debet. Co za

    W citku nie ma takich kombinacji w wyliczaniu tej oplaty, ale jest tak samo
    drogo - oplata stala chyba 25zl.
    pzd