  • 1. Data: 2004-03-28 13:23:32
    Temat: konto w szwajcari
    Od: "adam" <m...@p...onet.pl>

    Co jakis czas ten temat sie pojawia więc podam dla wszystkich
    zainteresowanych link do strony z wykazem wszystkich bankow w szwajcari wraz
    z linkami do ich stron i mozna poczytać czy otwieraja konta on-line lub w
    inny sposob

    Pozdrawiam
    Adam
    link :
    http://www.swissbanking.org/en/mitglieder/mitglieder
    -list.htm?list=banken

  • 2. Data: 2004-03-28 21:56:03
    Temat: Re: konto w szwajcari
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    https://www.postfinance.ch/FinancePortal/handle/evtM
    ain.do

    Ten bank pozwala zalozyc konto przez internet.

  • 3. Data: 2004-03-28 22:34:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "patek777" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > https://www.postfinance.ch/FinancePortal/handle/evtM
    ain.do

    > Ten bank pozwala zalozyc konto przez internet.

    A coś ciekawego proponuje? Oczywiście nie na codzień, ale np. na wypadek
    sukcesu Samoobrony, bo wyjeżdżać bym się nie zdecydował?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-03-30 17:15:03
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
> [...]
    >
    > A coś ciekawego proponuje? Oczywiście nie na codzień, ale np. na
    > wypadek sukcesu Samoobrony, bo wyjeżdżać bym się nie zdecydował?

    Też zajrzałem i pierwsze wrażenia nieszczególne - tylko wersja
    niemieckojęzyczna, co mnie nie urządza ;( Formularz "kontakt" nie chce mi
    się otworzyć...

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 5. Data: 2004-03-30 19:49:28
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał:
    ain.do
    [...]
    > Też zajrzałem i pierwsze wrażenia nieszczególne - tylko wersja
    > niemieckojęzyczna, co mnie nie urządza ;

    Link jest niekompletny, sprobuj ten:
    https://www.postfinance.ch/FinancePortal/handle/evtM
    ain.do?nls=en
    albo przes strone poczty: www.swisspost.ch

    Postfinance dziala w trzech ichnich urzedowych jezykach
    + po angielsku. NB jeszcze nie spotkalem w Szwajcarii
    jednojezycznego banku - nikt normalny nie bedzie sie
    dobrowolnie odcinal od 50% rynku.

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 6. Data: 2004-03-31 21:27:53
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michal Zapalowski <n...@m...com> wrote:
    > [...]
    >
    > Link jest niekompletny, sprobuj ten:
    > https://www.postfinance.ch/FinancePortal/handle/evtM
    ain.do?nls=en

    Nooo, dużo lepiej :) Dzięki!

    > Postfinance dziala w trzech ichnich urzedowych jezykach
    > + po angielsku. NB jeszcze nie spotkalem w Szwajcarii
    > jednojezycznego banku - nikt normalny nie bedzie sie
    > dobrowolnie odcinal od 50% rynku.

    ...i to tylko na rynku lokalnym :)
    Też mi się to wydawało dziwne. Teraz mam jasność.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm