  • 1. Data: 2004-03-27 23:20:01
    Temat: Inicjatywa Centrum Adama Smitha
    Od: "Kubardo" <k...@o...pl>

    Chcecie więcej wolności w gospodarce? Czy nie uważacie, że warto pomóc tym
    ludziom? : http://www.odpowiedzialnosc.org/ To jedna z niewielu szans dla nas
    i dla Polski. Teraz albo nigdy!

  • 2. Data: 2004-03-28 11:24:59
    Temat: Re: Inicjatywa Centrum Adama Smitha
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > Chcecie więcej wolności w gospodarce? Czy nie uważacie, że warto pomóc tym
> [...]
    wyglada podobnie do zbierania podpisow poparcia do parlamentu europejskiego

  • 3. Data: 2004-03-28 21:08:04
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kubardo" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chcecie więcej wolności w gospodarce? Czy nie uważacie, że warto pomóc tym
> [...]

    Projekt wygląda rewelacyjnie, jeśli idzie o uproszczenie systemu fiskalnego.
    Na wyliczeniach się nie znam, ale jeśli ustawa o czterech podatkach ma mieć
    10 stron, to wchodzę w to bez mrugnięcia okiem.
    No i koniec ze składkami na ZUS, KUP i ewentualnie odliczaniem VATu! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-03-30 08:02:37
    Od: Marcin Antczak <m...@e...nnova.pl>

    On Sun, 28 Mar 2004 23:08:04 +0200, Tomasz Waszczynski wrote:

> [...]
    > 10 stron, to wchodzę w to bez mrugnięcia okiem.
    > No i koniec ze składkami na ZUS, KUP i ewentualnie odliczaniem VATu! :)

    A mi się to mówiąc szczerze w wielu miejscach zupełnie nie podoba.

    Właściwie już nawet pierwsze zdanie projektu mi się nie podoba - to
    które mówi o składaniu dokumentów i rozliczaniu się w urzędzie
    skarbowym właściwym dla miejsca zamieszkania....

    Urzędy powinny być od dawna zcentralizowane, żeby można było w
    dowolnym urzędzie się rozliczać i składać dokumenty - i tak samo
    żeby można było np. do dowolnego urzędu iść i załatwić sprawę
    "zdalnie" - np. będąc w delegacji, podróży czy nawet na urlopie.

    Niby można to pocztą, ale i tak np. są sytuacje że ktoś
    przeprowadził się z jednego końca Polski na drugi a urząd ze starego
    miejsca zamieszkania go wzywa dla wyjaśnienia jakiejś tam sprawy sprzed
    kilku lat. Oczywiście o kosztach i straconym czasie żaden urzędas nie
    pomyśli - za to jak się nie stawisz to karę dowali....

    Ehhhhh,Polska.... :/

    Marcin

  • 5. Data: 2004-03-30 21:49:03
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Antczak" <m...@e...nnova.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.03.30.08.02.35.617345@e-dev.nnova.pl..
    .
    > A mi się to mówiąc szczerze w wielu miejscach zupełnie nie podoba.

    A pozostałe miejsce? I jakieś konkretne masz uwagi czy tylko marudzisz?

> [...]
    > żeby można było np. do dowolnego urzędu iść i załatwić sprawę
    > "zdalnie" - np. będąc w delegacji, podróży czy nawet na urlopie.

    A jest tak gdzieś na świecie? I jaki to niby miałoby mieć sens dla fiskusa?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko