  • 1. Data: 2004-03-28 10:05:19
    Temat: jaka karta bankomatowa do CitiKonta ?
    Od: "Tomasz" <t...@n...pl>

    Jaką kartę _bankomatową_ dają do CitiKonto ?
    a jaką do CitiOne?

    Nigdzie nie mogę znaleźć takiego info na stronie,
    a kredytowa/debetowa mnie nie interesuje :]

  • 2. Data: 2004-03-28 10:54:49
    Temat: Re: jaka karta bankomatowa do CitiKonta ?
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jaką kartę _bankomatową_ dają do CitiKonto ?
    > a jaką do CitiOne?
    >
    > Nigdzie nie mogę znaleźć takiego info na stronie,
    > a kredytowa/debetowa mnie nie interesuje :]

    Nie ma oddzielnej karty bankomatowej. Jest zwyczajna debetowa
    Maestro/Cirrus. Taka sama do obu ww. typow kont.

    Daniel

  • 3. Data: 2004-03-28 11:27:33
    Od: "Tomasz" <t...@n...pl>

    Użytkownik "Daniel M.J." <q...@c...pbz> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomasz" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma oddzielnej karty bankomatowej. Jest zwyczajna debetowa
    > Maestro/Cirrus. Taka sama do obu ww. typow kont.

    ok,
    czyli mam debetowa ale bez debetu ;)

    i na m-c 2zł tak ?

  • 4. Data: 2004-03-28 13:47:26