Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2004-03-28 11:46:00
Temat:Inteligo zamykanie konta
Od:"Pawelek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Czy ktos z was zamykal konto w inteligo?
jak mam to zrobic niewidze na stronie zadnego formularza , a z poziomu stron www
niemozna tego zrobic. mam dosc obludy politycznych kolesi z pkobp , dlatego sie
z tamtad wynosze
pozdr

2. Data: 2004-03-28 11:51:39
Temat:Re: Inteligo zamykanie konta
Od:"Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Dzwonisz na infolinie, prosisz o formularz na maila.
Pan Cie pyta dlaczego taka decyzja, po czym przesyla Ci formularz.
Drukujesz podpisujesz i wysylasz listem poleconym

Marcin "Maarcel" Antczak
m a n t c z a k (malpa) o p . p l

3. Data: 2004-03-28 15:26:57
Od:Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

28 Mar 2004 13:46:00 +0200, w <2...@n...onet.pl>,
"Pawelek" <l...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
> niemozna tego zrobic. mam dosc obludy politycznych kolesi z pkobp , dlatego sie

Sprzęt: długopis, kartka papieru, znaczek (odpowiedni), koperta.

Krok 1: Na kartce papieru piszemy "Oświadczam, że z dniem xx.xx.xxxx rozwiązuję
umowę prowadzenia rachunku Inteligo o nr xxxxxxxxxxxxx w banku PKO BP. Depozyt
proszę przelać na konto xxxxxxxxxxxxxxxx". Podpisać (czytelnie).

Krok 2: Kartkę wkładamy do koperty.

Krok 3: Kartę adresujemy (adres do korespondencji jest na www).

Krok 4: Naklejamy znaczek.

Krok 5: Wysyłamy, najlepiej na poczcie poleconym z potwierdzeniem odbioru.

Dobrze jest też zadzwonić na Inteligo, zapytać się co z kartą itp itd, blokady
itp itd.

4. Data: 2004-03-28 18:06:03
Od:"RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7...@4...com,

http://mkarta.webpark.pl/byeinny.pdf

> Krok 2: Kartkę wkładamy do koperty.
>
> Krok 3: Kartę adresujemy (adres do korespondencji jest na www).
>
> Krok 4: Naklejamy znaczek.

W segregatorze Inteligo powinna byc koperta, ktora zalatwia kroki 3-4

> Krok 5: Wysyłamy, najlepiej na poczcie poleconym z potwierdzeniem
> odbioru.

A chyba ze tak, to trzeba cos dokleic.

--
Robert