  • 1. Data: 2004-03-28 11:46:00
    Temat: Inteligo zamykanie konta
    Od: "Pawelek" <l...@o...pl>

    Witam!!!
    Czy ktos z was zamykal konto w inteligo?
    jak mam to zrobic niewidze na stronie zadnego formularza , a z poziomu stron www
    niemozna tego zrobic. mam dosc obludy politycznych kolesi z pkobp , dlatego sie
    z tamtad wynosze
    pozdr

  • 2. Data: 2004-03-28 11:51:39
    Temat: Re: Inteligo zamykanie konta
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    Dzwonisz na infolinie, prosisz o formularz na maila.
    Pan Cie pyta dlaczego taka decyzja, po czym przesyla Ci formularz.
    Drukujesz podpisujesz i wysylasz listem poleconym

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 3. Data: 2004-03-28 15:26:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    28 Mar 2004 13:46:00 +0200, w <2...@n...onet.pl>,
    "Pawelek" <l...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > niemozna tego zrobic. mam dosc obludy politycznych kolesi z pkobp , dlatego sie

    Sprzęt: długopis, kartka papieru, znaczek (odpowiedni), koperta.

    Krok 1: Na kartce papieru piszemy "Oświadczam, że z dniem xx.xx.xxxx rozwiązuję
    umowę prowadzenia rachunku Inteligo o nr xxxxxxxxxxxxx w banku PKO BP. Depozyt
    proszę przelać na konto xxxxxxxxxxxxxxxx". Podpisać (czytelnie).

    Krok 2: Kartkę wkładamy do koperty.

    Krok 3: Kartę adresujemy (adres do korespondencji jest na www).

    Krok 4: Naklejamy znaczek.

    Krok 5: Wysyłamy, najlepiej na poczcie poleconym z potwierdzeniem odbioru.

    Dobrze jest też zadzwonić na Inteligo, zapytać się co z kartą itp itd, blokady
    itp itd.

  • 4. Data: 2004-03-28 18:06:03
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    7...@4...com,

    http://mkarta.webpark.pl/byeinny.pdf

    > Krok 2: Kartkę wkładamy do koperty.
    >
    > Krok 3: Kartę adresujemy (adres do korespondencji jest na www).
    >
    > Krok 4: Naklejamy znaczek.

    W segregatorze Inteligo powinna byc koperta, ktora zalatwia kroki 3-4

    > Krok 5: Wysyłamy, najlepiej na poczcie poleconym z potwierdzeniem
    > odbioru.

    A chyba ze tak, to trzeba cos dokleic.

    --
    Robert