  • 1. Data: 2004-03-28 00:46:13
    Temat: Re: kredyt hipoteczny na zakup działki budowlanej
    Od: "Janina" <k...@k...bez.syfu.chip.pl>

    > Użytkownik "SB" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    Zajrzyj do PEKAO S.A.. zmienilo sie na lepsze i na pewno bedziesz
    zadowolony. do tego w ciagu 15 minut bedziesz wiedzial czy dostaniesz. BTW,
    jest kalkulator kredytowy zdolnosci u nich na stronie. TZN, kiedys
    widzialem
    teraz znalezc nie moge.
    pzdr
    j.

  • 2. Data: 2004-03-28 15:10:42
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Zdecydowanie lepiej wygląda z przyciętymi cytatatmi :)

    K.

  • 3. Data: 2004-03-31 17:26:30
    Od: "Joaśka" <j...@o...pl>

> [...]
    > pzdr
    > j.
    >
    > Jeśli jesteś z Warszawy lub Trójmiasta również placówki Xelion. Doradcy
    Finansowi posiadają kredyt na zakup działki budowlanej. Szybka procedura i
    możliwość negocjacji marż i prowizji. Jeśli potrzebujesz pomocy - skontaktuj
    się ze mną.