  • 1. Data: 2004-03-28 09:52:45
    Temat: [lukas] pytanie dot. promocji e-konto pro
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    Jak wyglada dokument 'deklaracja przelewania na konto stałych wpływów w
    wysokości min. 1200 zł'
    Czy podajemy tam z jakiego zrodla beda pochodzily wplywy np. czy musi to
    byc wynagrodzenie czy mozna samemu sobie przelac odpowiednia kwote, a
    pozniej z powrotem i tak przez 6 miesiecy :) ?

    GP

  • 2. Data: 2004-03-29 07:45:55
    Temat: Re: [lukas] pytanie dot. promocji e-konto pro
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    > Czy podajemy tam z jakiego zrodla beda pochodzily wplywy np. czy musi to
    > byc wynagrodzenie czy mozna samemu sobie przelac odpowiednia kwote, a
    > pozniej z powrotem i tak przez 6 miesiecy :) ?

    Mnie na infolinii powiedzieli, ze mozna samemu wplacac. Czyli np. wyplacasz
    w bankomacie i wplacasz gotowke w oddziale :-).
    Wychodzi na to, ze ten ich przepis tak na prawde jest bezsensowny.

    Pozdrawiam
    Artur