  • 1. Data: 2004-01-28 16:16:58
    Temat: W jednosci sila [mbank]
    Od: poco <n...@n...pl>

    Proponuje stowrzyc konto w mbanku, na ktore ludzie by wplacali kase z
    mabnku za 0zl, a z tego konto robic przelewy zsumowane do innych bankow,
    placac 50 gr za przelwe, zawsze to by troche obnizylo oplaty.
    Taki jest pomysl, ale malo realny.

  • 2. Data: 2004-01-28 16:23:19
    Temat: Re: W jednosci sila [mbank]
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Proponuje stowrzyc konto w mbanku, na ktore ludzie by wplacali kase z
    > mabnku za 0zl, a z tego konto robic przelewy zsumowane do innych bankow,
    > placac 50 gr za przelwe, zawsze to by troche obnizylo oplaty.

    Ale POCO ? :)

    > Taki jest pomysl, ale malo realny.

    Masz rację. Mało.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-01-28 16:31:14
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "poco" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mabnku za 0zl, a z tego konto robic przelewy zsumowane do innych bankow,
    > placac 50 gr za przelwe, zawsze to by troche obnizylo oplaty.

    Nick-a masz bardzo właściwego... :-)
    Oddaje to, co chcę spytać - "poco" powiedz poco?
    Czyli: "poco", w takim celu...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 4. Data: 2004-01-28 19:08:08
    Od: taab <t...@n...pl>

    tak tak w ogole to dobrze sie czujesz?

  • 5. Data: 2004-01-28 21:17:48
    Od: Zdzisio <...@...c>

    Użytkownik poco napisał:

    > Proponuje stowrzyc konto w mbanku, na ktore ludzie by wplacali kase z
    > mabnku za 0zl, a z tego konto robic przelewy zsumowane do innych bankow,
    > placac 50 gr za przelwe, zawsze to by troche obnizylo oplaty.

    Jestes po prostu genialny. Nobel za ten pomysl, to malo.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-01-28 22:41:11
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik poco napisał:
> [...]
    > mabnku za 0zl, a z tego konto robic przelewy zsumowane do innych bankow,
    > placac 50 gr za przelwe, zawsze to by troche obnizylo oplaty.
    Konto odbiorcy ta ja juz podam. I oplate poniose.

  • 7. Data: 2004-01-29 19:36:31
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Zdzisio" <...@...c> wrote in message news:bv98mn$89u$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jestes po prostu genialny. Nobel za ten pomysl, to malo.

    Ignobel :)

    A poza tym to ROTFL!

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak