  • 1. Data: 2004-01-28 17:55:27
    Temat: waluty kurs sprzedaży NBP
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Witam.

    Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć kurs sprzedaży NPB obowiązujący w dniu
    następnym? Wiem (tzn. tak mnie poinformowano w banku), że kursem
    obowiązującym w danym dniu jest kurs z dnia poprzedniego z godz. 16.
    NBP na swojej stronie aktualny kurs umieszcza dopiero ok. godz 8.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-01-28 18:05:08
    Temat: Re: waluty kurs sprzedaży NBP
    Od: "Przem B" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obowiązującym w danym dniu jest kurs z dnia poprzedniego z godz. 16.
    > NBP na swojej stronie aktualny kurs umieszcza dopiero ok. godz 8.

    Kurs średni NBP ogłoszony dzisiaj jest kursem średnim banków w jutrzejszych
    tabelach kursowych, ale nie sprzedaży. Kursy kupna/sprzedaży dewiz/pieniądza
    zależą od aktualnych stawek na rynku miedzybankowym.

    Pozdrowienia
    Przemek B

  • 3. Data: 2004-01-28 18:23:20
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Dzięki, ale to ja wiem Tylko widzisz mam kredyt w CHF i rata jest
    przeliczana po kursie sprzedaży NBP z dnia jej wpływu, a nie po kursie
    aktualnie obowiązujacym w danym banku. Znając ten kurs wieczorem mogę wtedy
    spokojnie zlecić sobie przelew na pierwszą sesję i mam pewność, że pieniądze
    trafią w ten sam dzień.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 5. Data: 2004-01-28 18:25:14
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przem B" <p...@...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl> napisał w wiadomości

    [...]

    Może to się przyda
    kupno/sprzedaż
    http://www.rzeczpospolita.pl/ekonomia/waluty2.html?d
    zien=28&miesiac=1&rok=20
    04&typ=k

    średnie
    http://www.rzeczpospolita.pl/ekonomia/waluty2.html?d
    zien=28&miesiac=1&rok=20
    04&typ=t

    Pozdrowienia
    Przemek B

  • 4. Data: 2004-01-28 18:25:14
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

  • 6. Data: 2004-01-29 15:58:33
    Od: "Gawron" <d...@p...onet.pl>

    Proszę bardzo... sam korzystam z tego adresu bo tam wzielem kredyt.....
    http://www.ptf.pl/kursy.jsp

  • 7. Data: 2004-01-29 16:13:21
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Użytkownik "Gawron" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Proszę bardzo... sam korzystam z tego adresu bo tam wzielem kredyt.....
    > http://www.ptf.pl/kursy.jsp

    Dzięki.

    Teraz to ja już w ogóle nic nie rozumiem. Też mam kredyt w PTFie. W
    regulaminie http://www.ptf.pl/krsam/regulamin.jsp pkt. 20 brzmi:" W
    przypadku kredytu dewizowego kwota wpłaty raty w złotych przeliczana jest na
    walutę wg kursu sprzedaży NBP i obowiązującego w dniu wpływu środków." i
    podobny zapis mam w warunkach ogólnych dołączonych do kredytu. Czyli
    wypadało by robić wpłaty z samego rana (na pierwszą sesję) by trafić z
    kursem, a na stronie podanej przez Ciebie chcą by liczyć po kursie z dnia
    poprzedniego.
    Powiedz mi, który kurs uwzględniasz i jak to wychodzi w ostatecznym
    rachunku, tzn. po którym kursie oni przeliczają.

    Pozdrawiam
    Agnieszka