  • 1. Data: 2005-03-21 07:27:47
    Temat: konto dla wspolnoty mieszkaniowej
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    witam:)

    poszukuje informacji na temat kont dla wspolnoty mieszkaniowej-moja
    wspolnota ma w nordea,ale to jakos drogo wychodzi....czy ktos moze ma jakies
    informacje na ten temat?
    pzdr
    P.

  • 2. Data: 2005-03-21 18:09:10
    Temat: Re: konto dla wspolnoty mieszkaniowej
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    w <news:d1lt0r$h9e$1@news.mm.pl>
    PB napisał(a):

    > poszukuje informacji na temat kont dla wspolnoty
    > mieszkaniowej-moja wspolnota ma w nordea,ale to jakos drogo
    > wychodzi....czy ktos moze ma jakies informacje na ten temat?

    Google Twoim przyjacielem ;-) Jakiś czas temu był spory wątek na ten
    temat. Są podobno nawet banki oferujące specjalne konta dla wspólnot.
    Ale nie będę więcej pisał, poszukaj. Pamiętam, że czytałem ale
    szczegóły uciekły z pamięci i jeszcze wprowadzę Cię w błąd.

    Znalezienie tego zajęło mi 30 sek.: http://tinyurl.com/3oftw

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2005-03-21 22:02:33
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Human Being" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale nie będę więcej pisał, poszukaj. Pamiętam, że czytałem ale
    > szczegóły uciekły z pamięci i jeszcze wprowadzę Cię w błąd.

    milo z Twojej strony,ze chociaz tyle napisales,choc w glebi duszy to
    najbardziej" uwielbiam "takie odpowiedzi:P
    gdybym nie szukal,to bym tu nie pisal,ale jak juz powiedzialem-dzieki i za
    taka odpowiedz,bo poki co jestes jedynym:)
    pzdr
    P.

  • 4. Data: 2005-03-21 22:45:00
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    PB napisał:
    > gdybym nie szukal,to bym tu nie pisal,ale jak juz powiedzialem-dzieki i za
    > taka odpowiedz, [...]

    Bo piszący stale na tę grupę wychodzą z założenia, że skoro temat był
    już tu poruszany to wypadałoby poświęcić trochę czasu i przeszukać
    archiwum a nie wykrętnie pisać "szukałem archiwum i niestety nie
    znalazłem" ;-)

    K.

  • 5. Data: 2005-03-21 23:11:12
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

> [...]
    > już tu poruszany to wypadałoby poświęcić trochę czasu i przeszukać
    > archiwum a nie wykrętnie pisać "szukałem archiwum i niestety nie

    tak,tak,tak,masz racje,ale juz sam do niej doszedlem,kajam sie :PPPP
    P.

  • 6. Data: 2005-03-22 15:44:49
    Od: "Centrum Ubezpieczeń i Finansów" <d...@p...gdynia.pl>

    ZOBACZ W BANK INICJATYW SPOLECZNO-EKONOMICZNYCH jeśli jesteś z Gdyni to mają
    oddział koło Hali

  • 7. Data: 2005-03-22 17:00:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    begin 357 Centrum Ubezpieczeń i Finansów napisał(a):
    > ZOBACZ W BANK INICJATYW SPOLECZNO-EKONOMICZNYCH jeśli jesteś z Gdyni to
    > mają oddział koło Hali

    A ty spamerze najpierw poczytaj Netykietę -
    http://evil.pl/pip/netykieta.html