  • 1. Data: 2005-03-20 13:24:15
    Temat: (Citi)Bank Handlowy - niekompetencja - przypadek II*
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    * po przypadku I opisanym w ubieglym tygodniu

    Moj przypadek jest znacznie krotszy, ale srodze mnie zawiodl. Otoz bedzie
    juz z rok, albo nawet poltora, gdy ktos udzielil mi pelnomocnictwa do swego
    rachunku. Wszystko odbylo sie teoretycznie jak nalezy, dokumenty zostaly
    podpisane i przekazane (w mojej obecnosci), a sprawa zakonczona. Jako ze nie
    mialem potrzeby z pelnomocnictwa przez ten okres korzystac, nie
    przypuszczalem, ze cos jest nie tak. I w tym miesiacu, kiedy w koncu zaszla
    taka potrzeba, udalem sie do jednego z oddzialow, gdzie okazalo sie, ze
    sladu po moim pelnomocnictwie w systemie nie ma. Udalem sie wiec do oddzialu
    macierzystego, ale rowniez nic wiecej sie nie dowiedzialem, zwlaszcza ze
    doradca, ktory sie rachunkiem zajmowal jest czasowo niedostepny. Jednym
    slowem wszystko trzeba sprawdzac i nie zakladac, ze bank (przynajmniej ten)
    wykona cos jak nalezy.

    Nazwiskami sypac nie bede, dodam tylko ze chodzi o Bydgoszcz.

    Daniel

    --
    "Kiedy palec wskazuje niebo, glupiec patrzy na palec."
    -- "Le Fabuleux destin d'Amelie Poulain" ("Amelia")