  • Data: 2008-04-15 05:38:29
    Temat: Re: konto dla starszej osoby
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zz" <w@stopce> napisał w wiadomości
    news:4803c83f$0$31390$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Znalazłem właśnie dawno temu zgubiony numer logowania do multibanku mojej
    > mamy i opłaty które zobaczyłem trochę mnie zabolały

    Czy ja dobrze widzę?
    "Znalazłeś" hasło do konta mamy i sie do niego zalogowałes?
    A mama o tym wie?
    Bo jeśli nie (i nie prosiła cię o pomoc) to najpierw zastanów się jak
    uzasadnisz stwierdzenie że proponujesz mamie konto lepsze od posiadanego,
    skoro o posiadanym nie powinienes wiedzieć...;-)

    Sławek

    PS. Jakby mi gówniarz z taką wieścią przyszedł to najpierw by się z
    kieszonkowym pożegnał...