  • 1. Data: 2004-06-20 22:23:27
    Temat: konto dla firmy - działające od razu
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Witam,

    poszukuję banku do którego mogę wejść z ulicy (gdzieś w centrum DC), i
    założyć w prosty sposób konto dla DG, które będzie od razu działało -
    czyli dostanę numer, i możliwość robienia operacji na koncie. Miło by
    było gdyby kontem dało się zarządzać przez internet - to może nie
    działać "od ręki". Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {E0A4FD9C-099B-4BD0-81C3-7119CB9DC39D}

  • 2. Data: 2004-06-20 22:25:46
    Temat: Re: konto dla firmy - działające od razu
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Będą się śmiać ale www.bph.pl
    Mam tam firmowe i jestem bardzo zadowolony, korzystam też z paru osiągnięć bankowości
    transakcyjnej
    "Trans-Collect" (Identyfikacja Wpłat Masowych).

  • 3. Data: 2004-06-20 22:34:58
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jun 2004 22:23:27 +0000 (UTC), "Grzegorz Podsiadło"
    <e...@a...w.stopce> wklepał(-a):

> [...]
    >było gdyby kontem dało się zarządzać przez internet - to może nie
    >działać "od ręki". Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

    Możesz spróbować np. w Multibanku. Choć nie wiem, czy konto dla firmy da się tak
    załatwić - dla osoby fizycznej to co innego.

  • 4. Data: 2004-06-21 07:55:06
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

> [...]
    > było gdyby kontem dało się zarządzać przez internet - to może nie
    > działać "od ręki". Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

    MultiBank

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2004-06-21 11:04:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org>

    Użytkownik Sławomir Szyszło napisał:

    > Możesz spróbować np. w Multibanku. Choć nie wiem, czy konto dla firmy da się tak
    > załatwić - dla osoby fizycznej to co innego.

    Od ręki. Maja tylko przykry i w zasadzie kretynski wymóg - wpis do EDG
    nie starszy niż 3 miesiące.

    M.

  • 6. Data: 2004-06-21 11:46:53
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...org> napisał w
    wiadomości news:cb6fbg$2qd6$1@news2.ipartners.pl...

    > Od ręki. Maja tylko przykry i w zasadzie kretynski wymóg - wpis do EDG
    > nie starszy niż 3 miesiące.

    E? To znaczy, że jak ktoś działa dłużej, to nie dostanie konta? :)) Chyba
    chodziło Ci o zaświadczenie o wpisie?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-06-21 12:14:24
    Od: Artur M. Kamiński <artek@usun_idea.net.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Od ręki. Maja tylko przykry i w zasadzie kretynski wymóg - wpis do EDG
    > nie starszy niż 3 miesiące.

    ???
    ciekawe, mi otworzyli rachunek od reki, w 15 minut (oddział wrocław, miesiąc
    temu), bez zwracania uwagi na daty wpisów itp.
    oczywiście zadziałało też magiczne stwierdzenie "w związku z likwidacją
    telepekao24" i porozumiewawczy uśmiech ;P

    ARtek

  • 8. Data: 2004-06-21 12:29:46
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...org> napisał w
    wiadomości news:cb6fbg$2qd6$1@news2.ipartners.pl...

    > Od ręki. Maja tylko przykry i w zasadzie kretynski wymóg - wpis do EDG
    > nie starszy niż 3 miesiące.

    nie zgadzam się
    miałem z połowy 2003

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2004-06-21 13:34:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org>

    Użytkownik Piotr W napisał:

    > nie zgadzam się
    > miałem z połowy 2003

    No to może już im przeszło...

    Ja zakładałem, jak jeszcze Multikonta biznes oficlanie w ofercie nie
    było :-), przeżyłem parę wpadek i jakoś to leci. Później moi znajomi,
    których (pośrednio) namówiłem, musieli z tymi kwitami ganiać. Jeżeli
    teraz jest normalnie, znaczy, że wysiłki pewnych osób nie poszły w błoto.

    M.

  • 10. Data: 2004-06-22 12:48:43
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz spróbować np. w Multibanku. Choć nie wiem, czy konto dla firmy da
    się tak
    > załatwić - dla osoby fizycznej to co innego.

    To ciekawe, bo ja tam właśnie zakładałem dwa konta, w każdym wypadku wpis
    był z 2001 roku i pozostałe papierki też niemłode - jakoś nie psioczyli.
    (Tzn. wiem, że piszą o 6 m-cach, ale chyba nie trzymają się tego zbyt
    ściśle?)

    T.