  • 1. Data: 2004-06-20 20:47:33
    Temat: banokowość korporacyjna
    Od: "Profil1" <h...@n...pl>

    Piszę rozprawę o finansowaniu korporacji, dużych firm działających na
    "eurorynku" przez banki. Nawiążę kontakt, współpracę w zakresie wymiany
    materiałów, opracowań, informacji i źródeł wiedzy. Problem badawczy dotyczy
    zintegrowanego pakietu usług bankowych dla korporacji działającej nan rynku
    międzynarodowym.

    HUWAN

  • 2. Data: 2004-06-20 21:08:14
    Temat: Re: banokowość korporacyjna
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    A co konkretnego cię interesuje?

  • 3. Data: 2004-06-20 21:17:08
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Aha, w przypadku Bankowości Korporacyjnej nie ma czegoś takiego jak pakiety. Tutaj
    każdy produkt
    jest "szyty na miarę dla klienta", np. w przypadku Bankowości Transakcyjnej. Za jakiś
    miesiąc ruszy
    serwis www.cashmanagement.pl tam będzie troszkę (no sporo) informacji o Bankowości
    Transakcyjnej -
    narazie strona nie działa.

  • 4. Data: 2004-06-20 21:22:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jasiu II <b...@s...pl> wrote:
> [...]
    > www.cashmanagement.pl tam będzie troszkę (no sporo) informacji o
    > Bankowości Transakcyjnej - narazie strona nie działa.

    No, no. BPH ostro dziala.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-20 21:31:58
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    TZN?

  • 6. Data: 2004-06-20 21:42:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jasiu II <b...@s...pl> wrote:
    > TZN?

    znaczy sie, ze domena nalezy do BPHu, co w powiazaniu z BusinessNetem
    pokazuje, ze chca ostro powalczyc na tym rynku.

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-06-20 21:46:41
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Businessnet to pikuś, to nie będzie strona o BusinessNecie tylko o Bankowości
    Transakcyjnej dla
    Korporacji.
    Domena należy do BPH'u, ale będzie promować CM a nie Bankowość Elektroniczną

  • 8. Data: 2004-06-20 21:47:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jasiu II <b...@s...pl> wrote:
    > Businessnet to pikuś, to nie będzie strona o BusinessNecie tylko o
    > Bankowości Transakcyjnej dla Korporacji.
    > Domena należy do BPH'u, ale będzie promować CM a nie Bankowość
    > Elektroniczną

    Toz mowie, ze dziala ostro na rynku korporacyjnym. To dosyc nowy obszar dla
    niego, a idzie jak burza.

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-06-20 21:50:12
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Bo ma niezłych specjalistów. Wiem że nowy obszar, uruchomili też całkiem niezłą
    infolinię dla KK
    odnośnie CM "TRANS BANKING DESK", oraz odrębne centrum operacyjne.

  • 10. Data: 2004-06-24 08:58:57
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    /ciach.../

    > No, no. BPH ostro dziala.

    Ma dobre wzory (innymi slowy - ma kogo gonic i ma odp. motywacje).

    W.