  • 1. Data: 2010-05-07 10:10:52
    Temat: konto dla DG i edycja nadawcy w przelewach wychodzacych
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Szukam konta dla DG, gdzie w przelewach wychodzących można ustawić
    w polu nadawca, aby było zamiast 'Nazwa Jan Kowalski' samo 'Nazwa',
    czy któreś z popularnych kont oferuje coś takiego?

    Druga sprawa, jeśli jeśli mam zakład główny i dodatkowe miejsca
    prowadzenia DG, jaki bank umożliwia ustawianie w przelewach
    wychodzących, który adres ma się pojawiać?

    a.

  • 2. Data: 2010-05-07 10:41:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@a...pl (Wemif) writes:

    > Szukam konta dla DG, gdzie w przelewach wychodzących można ustawić
    > w polu nadawca, aby było zamiast 'Nazwa Jan Kowalski' samo 'Nazwa',
    > czy któreś z popularnych kont oferuje coś takiego?

    Po co? Nie masz prawa ukrywać przed kontrahentami swoich personaliów.

    MJ

  • 3. Data: 2010-05-07 11:07:42
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Po co? Nie masz prawa ukrywać przed kontrahentami swoich personaliów.

    ktore prawo zabrania uzywania nazwy skroconej w przelewach ?

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 4. Data: 2010-05-07 11:10:32
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzenia DG, jaki bank umożliwia ustawianie w przelewach
    > wychodzących, który adres ma się pojawiać?

    w wbk daja w przelewie nazwe skrocona