  • 1. Data: 2010-05-07 11:35:04
    Temat: VW PlusKonto - uwaga podwyżki
    Od: -Dorota- <d...@N...pl>

    Witam,

    zdaje się że owszem, bank informował gdzieś przy wyciągu o zmianie
    tabeli opłat i prowizji, ale ja przeoczyłam. Otóż od 5 V obowiązuje nowa
    tabela, a tam m.in. naliczane są opłaty za przelew wewnętrzny (2zł),
    zewnętrzny (4zł), złożenie dyspozycji przelewu z datą przyszłą lub
    zlecenia stałego (5zł), realizacja tegoż - jak za przelew itd.
    Zainteresowanych odsyłam do informacji na stronach banku.

    Ja w każdym razie z tego banku się wynoszę w związku z powyższym.
    Podpowiedzcie - gdzie?
    Używałam do trzymania gotówki na bieżące wydatki (wypłaty gotówkowe
    przez konto w innym banku lub kartą kredytową spłacaną z tego konta)
    oraz na opłaty (czynsz itp), sporo przelewów miesięcznie (10?),
    przychodziła tam pensja i trzymałam tam tzw. "poduszkę powietrzną" -
    gotówka dostępna a vista "na wszelki wypadek" (czyli stale niezerowe saldo).

    Podoba mi się w VW serwis transakcyjny i zabezpieczenie tokenem,
    sprawna poczta wewnętrzna i (do tej pory) darmowy pakiet (poza tokenem)
    + nienajgorsze oprocentowanie. Co w zamian?

    --
    Pozdrawiam,
    Dorota

  • 2. Data: 2010-05-07 12:06:09
    Temat: Re: VW PlusKonto - uwaga podwyżki
    Od: "Michal Sawicki" <m...@o...pl>

> [...]
    > zewnętrzny (4zł), złożenie dyspozycji przelewu z datą przyszłą lub
    > zlecenia stałego (5zł), realizacja tegoż - jak za przelew itd.

    A jak sie zlozylo dyspozycje przelewu z data przyszla przed 5 maja, to pobiora
    oplate tylko za realizacje (po 5 maja)?

    M.

  • 3. Data: 2010-05-07 12:13:49
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "-Dorota-" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Ja w każdym razie z tego banku się wynoszę w związku z powyższym.
    > Podpowiedzcie - gdzie?

    Eurobank.

  • 4. Data: 2010-05-07 13:01:10
    Temat: Re: VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
    Od: -Dorota- <d...@N...pl>

    Michal Sawicki <m...@o...pl> wrote:

    > A jak sie zlozylo dyspozycje przelewu z data przyszla przed 5 maja, to pobiora
    > oplate tylko za realizacje (po 5 maja)?

    Tak (właśnie mi pobrali za realizację zlecenia stałego, ale sądzę, że to
    samo będzie dla przelewu z datą przyszłą).

    --
    Pozdrawiam,
    Dorota

  • 5. Data: 2010-05-07 13:10:57
    Od: "Michal Sawicki" <m...@o...pl>

    > Tak (właśnie mi pobrali za realizację zlecenia stałego, ale sądzę, że to
    > samo będzie dla przelewu z datą przyszłą).

    A anulowanie przelewu z datą przyszłą pociągnie za sobą opłatę za "modyfikację"?
    M.

  • 6. Data: 2010-05-07 13:39:14
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Generalnie w tym stanie VW bank
    nie jest ofertą dla osób które liczą
    na wspólpracę wzajemną .

  • 7. Data: 2010-05-07 14:12:00
    Od: -Dorota- <d...@N...pl>

    Michal Sawicki <m...@o...pl> wrote:

    > A anulowanie przelewu z datą przyszłą pociągnie za sobą opłatę za "modyfikację"?

    W tabeli prowizji i opłat wyszczególnili - 5 zł za modyfikację.
    Ciekawa jestem, jak się zachowają w momencie zamknięcia rachunku - bo ja
    mam tych przelewów na pół roku do przodu.

    --
    Pozdrawiam,
    Dorota

  • 8. Data: 2010-05-07 14:32:54
    Od: -Dorota- <d...@N...pl>

    Robert Wicik <r...@n...onet.pl> wrote:
    > U?ytkownik "-Dorota-" <d...@N...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Eurobank.

    No właśnie po szybkim przejrzeniu oferty Eurobank wydaje się najbardziej
    atrakcyjny, z tym, że w tandemie: ror+konto oszczędnościowe.

    Interfejs wygląda całkiem ok (oglądałam demo).
    Jak to jest z tokenem? Wydanie kolejnego tokena sprzętowego bez zwrotu
    poprzedniego - 15 zł. A jest opcja ze zwrotem? Tańsza? ;)
    Ile lat ważności zwyczajowo mają te ich tokeny? 5?

    A czy ktoś z Was testował już przenoszenie konta między bankami (w myśl
    nowych przepisów - w sensie, że robi to za nas bank)? Warto? Ja raczej
    tak ostrożnie, w sumie chyba wolę mieć kontrolę.

    --
    Pozdrawiam,
    Dorota

  • 9. Data: 2010-05-07 14:42:09
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

> [...]
    > poprzedniego - 15 zł. A jest opcja ze zwrotem? Tańsza? ;)
    > Ile lat ważności zwyczajowo mają te ich tokeny? 5?

    Token GSM jest za darmo.

    > A czy ktoś z Was testował już przenoszenie konta między bankami (w myśl
    > nowych przepisów - w sensie, że robi to za nas bank)? Warto? Ja raczej
    > tak ostrożnie, w sumie chyba wolę mieć kontrolę.

    Idziesz do Eurobanku i w 15 minut załatwiasz wszystkie formalności.

  • 10. Data: 2010-05-07 16:56:17
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 7 May 2010 11:35:04 +0000 (UTC), -Dorota-
    <d...@N...pl> wrote:

    >Podoba mi się w VW serwis transakcyjny i zabezpieczenie tokenem,
    >sprawna poczta wewnętrzna i (do tej pory) darmowy pakiet (poza tokenem)
    >+ nienajgorsze oprocentowanie. Co w zamian?

    e-direkt ?

    pozdarwiam,
    Cyb