  • 21. Data: 2002-04-16 18:41:25
    Temat: Re: konkurs www.3636.pl
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "stean" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:7enobug2gq7j0o758c2f44t6im80f95478@4ax.com...

    > w sumie nie wiem o czym piszecie ale ta domene wykupila firma :
    > AVANTIS SP. Z O.O.
    > Adres:
    > UL.KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 4/6 00-333 WARSZAWA
    >
    > czyzby chodzilo o promocje mbanku ? :)

    Nazwa firmy jakaś znajoma ... obsługują różne promocje SMS'owe w tym
    ostatnią Inteligo i Pizza Hut. Tylko że numer coś mi się nie zgadza, bo
    oni chyba obsługują 7636 a nie 3636.

    A tak poza tym to oni tylko obsługę techniczną tego robią, a samym
    przyznawaniem/wysyłaniem nagród to już chyba zajmuje się firma która daną
    promocję organizuje. Oczywiście nie zmienia to faktu że opóźnienia z
    przekazywaniem danych i wysyłaniem nagród mają cholernie długie
    (przynajmniej w przypadku Inteligo i Pizza hut) ... Sprawa się jeszcze nie
    sfinalizowała więc nie będę nic mówił, ale ... :))))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 22. Data: 2002-04-16 19:07:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "inkoguto"

    > Bolek ??? To Ty ????:-)))

    myslalem ze raczej przypomni to komus Bin Ladena :-))
    *** blad ***

  • 23. Data: 2002-04-17 07:16:29
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał

    > A tak BTW, czy pytali chociaż jaki rozmiar??
    > Ja dopiero po miłej rozmowie uświadomiłem sobie,
    > że nie było pytania o rozmiar. Jeśli więc nie będzie
    > to właściwy to chyba trzeba będzie uruchomić
    > na pbb giełdę....
    > ;-)))

    Nie pytali o rozmiar - ale ja spytałam :-)) Mają same duże - chyba L i XL.
    No cóż - może da się zszyć na bokach :-))), bo na długość powinna byc dobra
    :-) A jeśli krawieckie poprawki nic nie dadzą - to i żadna giełda się nie
    przyda - bo nie będzie na co wymienić :-(((

  • 24. Data: 2002-04-18 06:56:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 16 Apr 2002 09:28:53 +0000 (UTC), <b...@b...prv.pl> wrote:

    >a masz ten adres? bo strona www.3636.pl juz pusta... :(

    Ciekawe. Zamykanie strony zaraz po promocji bez sladu nawet jaka to
    byla promocja i linka od stron organizatora jest hmm malo
    marketingowe.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 25. Data: 2002-04-18 13:49:49
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > Ciekawe. Zamykanie strony zaraz po promocji bez sladu nawet jaka to
    > byla promocja i linka od stron organizatora jest hmm malo
    > marketingowe.

    To jest jeszcze nic. Zebys ty wiedzial jakie oni (i firmy wspólpracujace)
    cuda próbuja robic z ostatnia promocja Wladcy Pierscieni. Prawda jest taka
    ze chyba troche umoczyli i teraz próbuja sie wymigac od przekazywania
    nagród.

    Nie bede na razie nic mówil, bo sprawa sie jeszcze nie wyjasnila, ale
    najprawdopodobniej spotkam sie z nimi w sadzie, jezeli polubownie nie uda
    mi sie tego zalatwic.

    Móglby ktos moze przypomniec o co chodzilo z konkursem na tej stronie?,
    jakies zapisane strony www mile widziane.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 26. Data: 2002-04-18 13:57:22
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Uzytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisal

    > Móglby ktos moze przypomniec o co chodzilo z konkursem na tej stronie?,
    > jakies zapisane strony www mile widziane.

    Stronami zapisanymi nie dysponuje - a w konkursie chodzilo o to ze, sposród
    zgloszonych transakcji kartami Maestro lub Mastercard powyzej 30 PLN
    losowali bilety dla dwóch osób na finaly UEFA CUP w Glasgow :-) A poza tym
    tysiac pierwszych zgloszen bylo nagrodzonych mistrzowskimi koszulkami. Ale
    jeszcze sie ich nie doczekalismy .....

  • 27. Data: 2002-04-18 14:05:35
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message

> [...]
    tym
    > tysiac pierwszych zgloszen bylo nagrodzonych mistrzowskimi koszulkami.

    Najciekawsze jest to że utajniają wyniki tych swoich konkursów i później
    nie wiadomo kto wygrał, a kto nie, ile nagród przyznali itp. Poza tym
    nagrody przyznają sobie jak chcą, w zależności od tego ile osób brało
    udział w konkursie. Jak się wszystko wyjaśni to może całą sprawę tutaj
    opiszę, bo jest bardzo ciekawa, na razie jeszcze się troszkę wstrzymam :)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 28. Data: 2002-04-18 14:09:55
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "camokiller"
> [...]
    > udział w konkursie. Jak się wszystko wyjaśni to może całą sprawę tutaj
    > opiszę, bo jest bardzo ciekawa, na razie jeszcze się troszkę wstrzymam :)

    Otóż to - wyniki do wglądu w siedzibie ... a strony www juz brak - jak ktoś
    przezornie nie wydrukował sobie regulaminu - to też nie wie gdzie szanowne
    nogi pofatygowac w celu sprawdzenia któż dostał się na listę szczęśliwców
    ... Czekam zatem na opis Twojego przypadku - i żywie nadzieję że obiecana
    nagrodę otrzymasz :-)

    Pozdroofka

  • 29. Data: 2002-04-18 14:12:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Otóż to - wyniki do wglądu w siedzibie ... a strony www juz brak -

    https://www.3636.pl ;)

    Maciej

  • 30. Data: 2002-04-18 14:16:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Jasne - a próbowałeś tam wejść ? Stronka od wczoraj się nie ładuje ...

    Probowalem, ale nie znam loginu ani hasla.... ;(

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl