  • 1. Data: 2002-04-16 06:49:46
    Temat: Kredyt na zakup mieszkania
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Czesc.
    Mam problem z uzyskaniem kredytu na zakup mieszkania (Bydgoszcz). Tzn jezeli
    chodzi o dochod i inne wymagania wszystko jest ok., jedyna przeszkoda jest moj
    nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej. Studiuje zaocznie (2 rok) i co
    roku WKU odracza mi sluzbe o 12 m-cy.
    Czy znacie moze jakis bank udzielajacy tego rodzaju kredytow osobom z
    nieuregulowanym stosunkiem do sluzby wojskowej? Czy moze istnieje jakies inne
    rozwiazanie w takich sytuacjach?
    Dziekuje za wszystkie sugestie
    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2002-04-16 07:12:25
    Temat: Re: Kredyt na zakup mieszkania
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

> [...]
    > Czy znacie moze jakis bank udzielajacy tego rodzaju kredytow osobom z
    > nieuregulowanym stosunkiem do sluzby wojskowej? Czy moze istnieje jakies

    Z tego co mi sie wydaje to sa dwa sposoby:
    - bierzesz kredyt wspolnie z rodzicami (lub z kim tam chcesz)
    - wplacasz do baku kaucje, z ktorej beda pokrywac raty w razie wcielenia w
    kamasze :)))) - podejzewam ze rownowartosc 12 rat..

    pozdr. Marcin

  • 3. Data: 2002-04-16 07:20:04
    Od: "Rafal" <r...@w...pl>

> [...]
    > Czy znacie moze jakis bank udzielajacy tego rodzaju kredytow osobom z
    > nieuregulowanym stosunkiem do sluzby wojskowej? Czy moze istnieje jakies

    Wiersz co, generalnie to taki problem będzie sieza Tobą ciągnął jak smród po
    gaciach - i zawsze wylezie tam gdzie najmniej potrzebny.
    Ja bym ten "problem" na Twoim miejscu "załatwił inaczej" i definitywnie.
    Sam żałowałem że tak nie zrobiłem, bo akurat zaczęli się mną mocno
    interesować w ostatnim możliwym roku (czyli gdy kończyłem 28 lat) - gdy żona
    była w ciąży, pożyczka z pracy na mieszkanie do spłacania. Udało mi
    sięwywuinąć ale było z tym sporo problemów i nerwów, bo w ostatnim roku mają
    trochę inne procedury.

  • 4. Data: 2002-04-16 07:25:08
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Flashmaster wrote:

    > - wplacasz do baku kaucje, z ktorej beda pokrywac raty w razie wcielenia w
    > kamasze :)))) - podejzewam ze rownowartosc 12 rat..

    W GE tak robia na - lokata na 6 miesiecy

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 5. Data: 2002-04-16 09:22:17
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    piszę z bydgoszczy ;-)
    kumpel (też z bydgoszczy) miał identyczny problem.
    po przeanalizowaniu sytuacji wziął kredyt w millenium w frankach sz.
    kredyt jest na żonę i jej ojca :-(((

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 6. Data: 2002-04-16 11:21:56
    Od: "Emil Wawrzycki" <e...@p...pl>

    "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> wrote in message

    > kredyt jest na żonę i jej ojca :-(((

    Dlaczego :-((( ? Przeciez to kredyt a nie lokata :-)

    Pozdr
    Emil