  • 1. Data: 2009-06-21 06:04:08
    Temat: [eurobank] - wyciągi w formie elektronicznej.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    W TOiP jest odpowiednia pozycja, ale jakoś nic więcej nie udało mi się
    znaleźć (w szczególności jak to zamówić).
    Ktoś wie może coś więcej:
    - jak się to zamawia
    - jakie informacje to zawiera (np. czy zawiera numery zakończonych
    lokat?)
    KJ

    --
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by

  • 2. Data: 2009-06-21 07:04:31
    Temat: Re: [eurobank] - wyciągi w formie elektronicznej.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 21 Jun 2009 08:04:08 +0200
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

> [...]
    > Ktoś wie może coś więcej:
    > - jak się to zamawia
    > - jakie informacje to zawiera (np. czy zawiera numery zakończonych

    A to nie jest czasem tak, sobie gdybam, że co tam sobie z systemu
    wygenerujesz to po prostu jest wyciągiem?

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-06-21 07:33:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > A to nie jest czasem tak, sobie gdybam, że co tam sobie z systemu
    > wygenerujesz to po prostu jest wyciągiem?

    Zdaje się, że wyciąg musi spełniać pewne warunnki (kolejne numerowanie,
    itp) Nie każde zestawienie operacji jest wyciągiem. Ale może faktycznie
    o to chodzi. No cóż, zapytam ich.

    KJ

    --
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 4. Data: 2009-06-21 08:51:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Zdaje się, że wyciąg musi spełniać pewne warunnki (kolejne numerowanie,
    > itp) Nie każde zestawienie operacji jest wyciągiem. Ale może faktycznie
    > o to chodzi. No cóż, zapytam ich.

    Wyciagi identyczne z drukowanymi - kilka dni po zakonczeniu miesiaca,
    odsobno dla kazdego rachunku.
    Lokat na nich nie ma - jedynie operacje zalozenia i powrotu pieniedzy
    jako transakcje na koncie.

  • 5. Data: 2009-06-21 08:55:55
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 08:04:08 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > W TOiP jest odpowiednia pozycja, ale jakoś nic więcej nie udało mi się
    > znaleźć (w szczególności jak to zamówić).
    > Ktoś wie może coś więcej:
    > - jak się to zamawia

    Szczerze mówiąc nie pamietam, przy zakładaniu konta podałem maila i na
    niego przychodzą pdfy (oddzielny dla każdego konta).

    > - jakie informacje to zawiera (np. czy zawiera numery zakończonych
    > lokat?)

    Data realizacji, data księgowania, opis, kwota i saldo po operacji.
    Niestety numer lokaty pojawia się tylko przy kapitalizacji odsetek. Koniec
    lokaty ma w opisie "Zakończenie lokaty".

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-06-21 11:59:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > Dnia Sun, 21 Jun 2009 08:04:08 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    [...]
    > Data realizacji, data księgowania, opis, kwota i saldo po operacji.
    > Niestety numer lokaty pojawia się tylko przy kapitalizacji odsetek. Koniec
    > lokaty ma w opisie "Zakończenie lokaty".

    Dzięki.

    KJ

    --
    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.