  • 1. Data: 2009-06-20 23:18:52
    Temat: karty kredytowe z cash back
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    ktore banki wydaja kredytowki z cash back (jakas czesc np. 1 % wydanej kwoty
    wraca do klienta)

    na razie znalazlem alior i ge money bank, ktos jeszcze? (interesuja mnie
    takie, ktore daja cash back dla kazdej transakcji, a nie np. tylko w
    sklepach sportowych jak jest w lukasie)

  • 2. Data: 2009-06-20 23:50:49
    Temat: Re: karty kredytowe z cash back
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > ktore banki wydaja kredytowki z cash back (jakas czesc np. 1 % wydanej kwoty
    > wraca do klienta)
    >
    > na razie znalazlem alior i ge money bank, ktos jeszcze? (interesuja mnie

    Więc zastanów się komu dasz zarobić.

    zyga

  • 3. Data: 2009-06-21 05:06:06
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > na razie znalazlem alior i ge money bank, ktos jeszcze? (interesuja mnie
    > takie, ktore daja cash back dla kazdej transakcji, a nie np. tylko w

    Totota Bank ma taką kartę http://www.patbank.pl/toyotabank/342/, ale nie
    zwraca za wszystkie produkty. Nie zwaraca np. za zakupy spożywcze, ale
    zwraca 1% z zaupów w stacjach benzynowych, aptekach, sklepach z elektroniką,
    księgarniach i wielu innych miejscach.

    --
    Patryk

  • 4. Data: 2009-06-21 05:39:23
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Więc zastanów się komu dasz zarobić.

    jak za platnosc gotowka beda dawac rabaty, to sie bedzie mozna zastanawiac,
    a jak i tak w cenie produktu sklep dorzuca prowizje dla banku i operatora,
    to odzyskiwanie z tego 1% jest czyms naturalnym.

  • 5. Data: 2009-06-21 07:03:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 21 Jun 2009 01:18:52 +0200
    "eg" <e...@w...pl> wrote:

> [...]
    > mnie takie, ktore daja cash back dla kazdej transakcji, a nie np.
    > tylko w sklepach sportowych jak jest w lukasie)

    Polbank-era 1% i jeszcze tesco 2%, ale promo ograniczone czasowo. Jak
    ktoś robi zakupy spożywcze przeważnie w jednym sklepie, to ciekawa
    wydaję się MC Piotr i Paweł z mille, bo ma aż 5%, tylko nie doszukałem
    się przy można najpierw skorzystać z karty rabatowej PiP i później
    zapłacić jeszcze kartą mille, ale to chyba przewidzieli - chociaż
    niektóre ceny mają tak wyśrubowane, że nawet tak poważna zniżka
    niewiele da ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-06-21 09:45:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Polbank-era 1%

    Od 16.06.2009 wszystkie Polbanki mają cashback :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-06-21 10:03:48
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwraca 1% z zaupów w stacjach benzynowych, aptekach, sklepach z
    > elektroniką, księgarniach i wielu innych miejscach.

    swoja droga jak sprawdzic ktore punkty spelniaja kryteria z dodatku do
    regulaminu (tam sa kody branz),
    przeciez moge zakupic poprzez internet i prawie zawszze mam wtedy coś w
    rodzaju:
    ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY - INTERNET QXL

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 8. Data: 2009-06-21 10:04:32
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Od 16.06.2009 wszystkie Polbanki mają cashback :)

    karat polbank dzieciom tez ?

  • 9. Data: 2009-06-21 11:15:45
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia niedziela, 21 czerwca 2009 01:18, człowiek imieniem eg <e...@w...pl>
    zamieścił wiadomość <h1jqok$9v7$1@news.wp.pl> o treści:

    > a nie np. tylko w
    > sklepach sportowych jak jest w lukasie)
    Ja mam złotą mastercard w Lucasie i z każdych zakupów dostaję 1% zwrotu, nie
    tylko ze sklepów sportowych

  • 10. Data: 2009-06-21 13:00:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 12:04:32 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > karat polbank dzieciom tez ?

    Nie.
    To i tak jest jedna z fajniejszych kart jeśli chodzi o Polbank.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>