  • 1. Data: 2004-11-17 18:25:45
    Temat: "koncza sie" tokeny w VWdirect
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    a dokladniej 30.11.2004 mija ich termin waznosci, jednak mozna
    zadzwonic na infolinie i zamowic sobie nowy token,
    wysylaja poleconym do domu (bez kosztow), nastepnie
    aktywuje sie token na infolinii i po sprawie, starego tokena
    nie trzeba zwracac

    dzisiaj to zalatwilem

    pozdrawiam
    Bob

  • 2. Data: 2004-11-17 18:29:07
    Temat: Re: "koncza sie" tokeny w VWdirect
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Bob wrote:
    > starego tokena nie trzeba zwracac

    O, to jest nowa opcja. Kiedy ostatnio prowadziłem telefoniczny sondaż
    ichniego call center to jeszcze się nie pojawiała ;-)

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-11-17 18:31:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bob wrote:

    >starego tokena
    > nie trzeba zwracac

    O to coś nowego. Czy jest coś czego Vlinia jeszcze w tej sprawie nie mówiła
    ;-) ?

    > dzisiaj to zalatwilem

    Tak Ci się tylko wydaje ;-)

  • 4. Data: 2004-11-17 18:42:33
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Tak Ci się tylko wydaje ;-)

    a to niby dlaczego?

    jeszcze z tym bankiem nigdy problemow nie mialem...
    kobieta powiedziala, ze w tym tygodniu token wyslą,
    jezeli go w przyszlym tygodniu nie zobacze
    to zrobie piec....

  • 5. Data: 2004-11-17 18:46:40
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cng52i$loq$...@n...news.atman.pl,
    Bob <b...@p...pl>:

    > starego tokena
    > nie trzeba zwracac

    Fajnie by bylo - nadaje sie na zabawke ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-11-17 18:47:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bob wrote:

    > a to niby dlaczego?

    Bo co człowiek, to inna wersja.

    > jeszcze z tym bankiem nigdy problemow nie mialem...
    > kobieta powiedziala, ze w tym tygodniu token wyslą,
    > jezeli go w przyszlym tygodniu nie zobacze
    > to zrobie piec....

    Ja zrobię "dym" zdaje się jeszcze w tym tygodniu, bo do mnie ponoć wysłali
    12.11, a jakoś nic nie przyszło dotąd, choć poczta działa nie najgorzej
    ostatnio.

  • 7. Data: 2004-11-17 18:48:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Fajnie by bylo - nadaje sie na zabawke ;)

    Zabawek to pewnie masz dostatek, ale kolejna się przyda - czemu nie ;-)

  • 8. Data: 2004-11-17 18:56:07
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    mam inny plan, dostane nowy, ale na maksa bede uzywal starego
    i zobacze kiedy mi "padnie" ;-)
    wtedy aktywuje tego co przysla

    na zabawke to sie chyba nie nadaje......

  • 9. Data: 2004-11-17 19:02:35
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-17, Bob <b...@p...pl> wrote:
    > mam inny plan, dostane nowy, ale na maksa bede uzywal starego
    > i zobacze kiedy mi "padnie" ;-)
    > wtedy aktywuje tego co przysla
    >
    > na zabawke to sie chyba nie nadaje......
    Stary po 31 zacznie wyswietlac OFF :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 10. Data: 2004-11-17 20:00:31
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message

    > Fajnie by bylo - nadaje sie na zabawke ;)

    Pewnie zabawka będzie :-)
    Tokeny RSA są 'nieregenorowalne'.
    Co ciekawe są produkowane w wersjach z 3, 4 i 5 letnim terminem 'ważności'.
    Najpopularniejsze to te 3 letnie - jak chyba w VW banku.
    Bardziej to chyba marketing niż technologia.

    TomekD