  • 1. Data: 2004-11-17 17:51:51
    Temat: numer konta mbank i inteligo odrzucaja ? jak przelac?
    Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)>

    Witam!
    Problem nastepujacy!
    Posiadam konta w MBANK oraz INTELIGO chce przelac pewna kwote na ten numer
    konta
    01 1020 4027 0000 1602 0227 6715
    Moje banki odrzucaja ten numer? Czemu nie moge wykonac przelewu na to konto?
    Bledny numer? Wlasciciel konta mowi ze dobry!
    Prosze o pomoc!

    --
    [ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
    [ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]

  • 2. Data: 2004-11-17 17:55:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > 01 1020 4027 0000 1602 0227 6715
    > Moje banki odrzucaja ten numer? Czemu nie moge wykonac przelewu na to
    > konto? Bledny numer? Wlasciciel konta mowi ze dobry!

    Numer jest błędny ( a konkretnie liczba kontrolna). Poproś właściciela
    konta, żeby sprawdził dokładnie.

  • 3. Data: 2004-11-17 19:19:45
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-11-17 18:55, Użytkownik Glenn napisał :

    > Numer jest błędny ( a konkretnie liczba kontrolna). Poproś właściciela
    > konta, żeby sprawdził dokładnie.

    Twoja odpowiedź, aczkolwiek poprawna, może wprowadzić w błąd zadającego
    pytanie. Błędna może być dowolna cyfra/cyfry z numeru rachunku, nie
    tylko liczba kontrolna. Ta podana wartość LK wskazuje, że coś jest nie
    tak z numerem, ale błąd może być wszędzie.

    andy_nek

  • 4. Data: 2004-11-18 16:06:32
    Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>

    Użytkownik ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)>
    napisał w wiadomości news:419b8fb5$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > konto?
    > Bledny numer? Wlasciciel konta mowi ze dobry!

    Witam

    Musisz wpisać numer jednym ciągiem.
    W ten sposób 01102040270000160202276715
    Pozdrówka

  • 5. Data: 2004-11-18 16:12:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Zenon Z. wrote:

    > Musisz wpisać numer jednym ciągiem.
    > W ten sposób 01102040270000160202276715

    To nic nie da - numer jest nieprawidłowy.