  • 1. Data: 2004-11-17 16:08:05
    Temat: Kredyt - Lewar
    Od: "nastromo" <n...@p...pl>

    Przegladałem ofertę kilku banków Milliennium, PkoBP, PkoSA, I niestety
    albo nie udzielają kredytów na zakup akcji, albo są bardzo drogie, albo są
    tam takie wymagania co do zabespieczenia, że są dla mnie nie do
    przeskoczenia.
    Czy wiecie może jaki bank udziela lewarów na dobrych warunkcha?
    Dobre warunki to cos takiego jak było na PkoBp od otwarcia kredytu prowizja
    ok 0,35%.
    Kredyt na około 200000 co daje 700zł

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-17 16:09:25
    Temat: Re: Kredyt - Lewar
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    nastromo <n...@p...pl> wrote:
    > Kredyt na około 200000 co daje 700zł

    No ale to byl kredyt na pewniaka z oferty publicznej.
    Normalnie w zyciu ci takiego nie dadza i w ogole nie licz na taki - chyba,
    ze znowu bedzie akcja kredytowa na TVN albo co.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-17 16:16:09
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 17:08:05 +0100,
    osoba podpisana: nastromo <n...@p...pl>
    napisała:
> [...]
    > albo nie udzielają kredytów na zakup akcji, albo są bardzo drogie, albo są
    > tam takie wymagania co do zabespieczenia, że są dla mnie nie do
    Popytaj w biurze maklerskim w którym masz rachunek.
    Banki z ulicy raczej nie dadzą "ot tak"
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej

  • 4. Data: 2004-11-17 16:35:28
    Od: "nastromo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 17 Nov 2004 17:08:05 +0100,
    > osoba podpisana: nastromo <n...@p...pl>
    > Popytaj w biurze maklerskim w którym masz rachunek.
    > Banki z ulicy raczej nie dadzą "ot tak"
    > KJ

    Mam w millenium i tam jest to nie do przeskoczenia. 1% prowizji i
    oszczedności ok 100000.
    Potrzebuje porostu wirualnej gotówki na okres powiedzmy 2 tygodni. każdy wie
    jak to działa.
    W Pkobp jest juz lepiej, bo dają za 0,5% i nie mają aż takich wymagań.
    Jeżeli znacie coś ciekawszego .