  • 1. Data: 2002-09-03 11:08:41
    Temat: klopoty BRE i mBank
    Od: "Lucas" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Ostatnio w prasie pisze sie o problemach finansowych BRE banku.
    Cze ewentualne takie problemy BRE moga pogorszyc plynnosc finansowa mBanku ?

    Osobiscie watpie, czy ktokolwiek chcialby podwazyc wiarygodnosc mBanku i
    zaprzepascic przedsiewziecie, ktore okazalo sie takim sukcesem, ale jednak
    to mBank i BRE ta sama instytucja.
    Jakie sa opinie fachowcow ?

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2002-09-03 11:17:12
    Temat: Re: klopoty BRE i mBank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jakie sa opinie fachowcow ?

    Ano, trzeba zwiewac jeszcze z KB (tez utopil) i jeszcze paru bankow. ;)

    P.S. A o co ci konkretnie chodzi z plynnoscia finansowa mBanki i jakie
    konkretnie widzisz zagrozenia??? :)

    (z tego co slyszalem warto sie przenisci do Banku Wschodniego ;)

  • 3. Data: 2002-09-03 11:18:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ano, trzeba zwiewac jeszcze z KB (tez utopil) i jeszcze paru bankow. ;)

    Wlasnie np. BIG Bank - 800 mln zl !!!

  • 4. Data: 2002-09-03 11:42:25
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > Ano, trzeba zwiewac jeszcze z KB (tez utopil) i jeszcze paru bankow. ;)
    >
    > P.S. A o co ci konkretnie chodzi z plynnoscia finansowa mBanki i jakie
    > konkretnie widzisz zagrozenia??? :)

    konkretnie to BRE wtopil kupe forsy w upadajacy wlasnie Elektrim. Plynnosci
    finansowej mBanku to nie zagrozi - podreperuja finanse dzieki oplatom za
    VE..:-)

    D.

  • 5. Data: 2002-09-03 12:01:37
    Od: p...@p...onet.pl

    > konkretnie to BRE wtopil kupe forsy w upadajacy wlasnie Elektrim. Plynnosci
    > finansowej mBanku to nie zagrozi - podreperuja finanse dzieki oplatom za
    > VE..:-)
    BRE wtopil w:
    Elektrim, Szeptel, Apexim, Optimus, Best, Netia, Stocznia Szczecin i jeszcze
    kilka innych. Praktycznie kazda inwestycja BRE to wtopa ostatnio. Jak to u nich
    wyglada w ksiegowosci towie chyba tylko W. Kostrzewa.

  • 6. Data: 2002-09-03 12:13:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Sep 03, 2002 at 02:01:37PM +0200, p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > kilka innych. Praktycznie kazda inwestycja BRE to wtopa ostatnio. Jak to u nich
    > wyglada w ksiegowosci towie chyba tylko W. Kostrzewa.

    Brakuje Ci jeszcze wniosku ze Stocznia upadla bo to BRE do niej
    wlozylo kase. Ale ja juz to dopisalem, nie musisz nic dodawac ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-09-05 05:09:44
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Brakuje Ci jeszcze wniosku ze Stocznia upadla bo to BRE do niej
    > wlozylo kase. Ale ja juz to dopisalem, nie musisz nic dodawac ;-)

    Nie, ale to BRE pierwsze zaczęło ściągać długi, co było gwoździem do trumny.
    Grzegorz