  • 1. Data: 2002-09-03 10:29:40
    Temat: Zwijać kasę i do Szwajcarii !
    Od: r...@p...onet.pl

    Za miesiąc bedzie można zakładać lokaty w bankach za granicą -
    - więcej na http://www.e-upr.org
    Pozdr. R.C.

  • 2. Data: 2002-09-03 11:04:55
    Temat: Re: Zwijać kasę i do Szwajcarii !
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Za miesiąc bedzie można zakładać lokaty w bankach za granicą -
    >Zwijać kasę i do Szwajcarii !

    i co z tego ?? czymsie podniecac - zeby cos wplacic to niby wycieczka do
    brna ?
    a jaki maja procent ? a jakie oplaty ? jaki tryb skladania reklamacji dla
    obcokrajowcow ?
    jakie gwarancje - przez kogo wydane i jak sie to ma do obywatelstwa innego
    kraju
    jak dla mnie
    za duzo pytan, za duzo oplat, za duzo niewiadomych

    zapewne jest to jakas tam oferta - ale dla bardzo-bardzo niewielu
    po mojemu:
    banki zachodnie nie sa zadna oferta - chyba, ze ktos tam pacuje lub czesto
    bywa
    dla pozostalych polakow, to chyba tylko fundusze inwestycyjne moga byc
    ciekawe i zapewne pojawia sie wkrotce agenci namawiajacy do zmiany :-)

  • 3. Data: 2002-09-03 14:27:01
    Od: "Jacenty" <j...@n...net.NOSPAM>

> [...]
    > kraju
    > jak dla mnie
    > za duzo pytan, za duzo oplat, za duzo niewiadomych

    Dla przykladu PKO S.A. lokata terminowa roczna na $ 0.8% w skali roku plus
    20% podatek od zysku.
    Bank w NY w USA 3,2% w skali roku. I co Ty na to?

  • 4. Data: 2002-09-03 14:38:58
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jacenty" <j...@n...net.NOSPAM> napisał w wiadomości
    > Dla przykladu PKO S.A. lokata terminowa roczna na $ 0.8% w skali roku plus
    > 20% podatek od zysku.
    > Bank w NY w USA 3,2% w skali roku. I co Ty na to?

    Nie wiem co on na to, ale zadam pytaniw dodatkowe:
    czy taki bank w NY otworzy Ci konto bez mrugnięcia okiem i żadnych
    dodatkowych formalności (jak np.SSN) ?

    Pix

  • 5. Data: 2002-09-03 16:12:52
    Od: "Jacenty" <j...@n...net.NOSPAM>

> [...]
    >
    > Nie wiem co on na to, ale zadam pytaniw dodatkowe:
    > czy taki bank w NY otworzy Ci konto bez mrugnięcia okiem i żadnych

    Ja mialem na mysli Polish and Slavic Federal Credit Union na Greenpoincie i
    do otwarcia tam lokaty wystarczy paszport z wazna wiza.

  • 6. Data: 2002-09-03 17:25:28
    Od: k...@p...onet.pl

    Wystarczy prawo jazdy i temprary ssn ( czyli taka dla nielegalnym imigrantow,
    bo po co turyscie konto w kraju gdzie jest na wakacjach :P do otwarcia konta) w
    polsko slovianskiej uni kredytowej (sprawdzane na wlasnej skorze)

  • 7. Data: 2002-09-03 18:46:21
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    > Dla przykladu PKO S.A. lokata terminowa roczna na $ 0.8% w skali roku plus
    > 20% podatek od zysku.
    > Bank w NY w USA 3,2% w skali roku. I co Ty na to?

    ja na to , ze w polsce jest kilka bankow, np takie co daja 7 %, bo swiat nie
    konczy sie na pko
    napisalem, ze owszem - jest to oferta dla wybranych, np takich, ktorzy
    zamiast otrzymac 7% w polsce - przeleja (za niezla prowizją) forse do usa
    na 3% - byc moze tylko po to by sie tym faktem pochwalic

  • 8. Data: 2002-09-03 19:02:56
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> napisał w wiadomości

    > ja na to , ze w polsce jest kilka bankow, np takie co daja 7 %, bo swiat
    nie
    > konczy sie na pko

    7% na lokacie w USD ???
    Jesteś pewny ?

    BTW: 7% x 0.8 = 5.6%

    Pix

  • 9. Data: 2002-09-03 19:03:54
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ja mialem na mysli Polish and Slavic Federal Credit Union na Greenpoincie
    > do otwarcia tam lokaty wystarczy paszport z wazna wiza.

    Mówisz o wizie turystycznej ?

    Pix

  • 10. Data: 2002-09-03 19:10:53
    Od: "Jacenty" <j...@n...net.NOSPAM>

> [...]
    > zamiast otrzymac 7% w polsce - przeleja (za niezla prowizją) forse do usa
    > na 3% - byc moze tylko po to by sie tym faktem pochwalic

    Pokaz mi bank w Polsce, ktory placi 7% na lokacie dolarowej!!!!