  • 1. Data: 2002-09-03 10:25:53
    Temat: Karta ze zdjeciem w BZWBK - pamietnik znerwicowanego wlasciciela KK
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    - 28 czerwca (piątek) - dostaję ulotkę o tym że są produkowane karty
    kredytowe ze zdjęciem i zeskanowanym podpisem i propozycją wyrobienia
    sobie. Fajnie!, chcę taką!. Dzwonie do poznania, pytając czy wyrobię
    się zanim zrobią mi nową bez zdjęcia za kończącą się pod koniec lipca.
    Odpowiedź - "TAK, tylko niech pan złoży wniosek w poniedziałek".

    - 1 lipca (poniedziałek) - lecę ze zdjęciem do oddziału w krakowie-
    dostaję do wypełnienia wniosek kredytowy (ciekawe po co?), wypełniam z
    pół godziny, składam wzór podpisu. Pani orientuje się że w zasadzie
    wystarczy wypełnić inny wniosek, zawierający tylko wzór podpisu i
    miejsce na zdjęcie. Wypełniam w 30 sekund.

    - 30 lipca - karta się kończy. Idę po nową. Ciekawe jak wygląda!
    Kurde - bez zdjęcia. Pani w okienku mówi że się pewnie nie wyrobili, i
    żebym składał podanie od nowa.

    - 2 sierpnia - dostaję z poznania pismo - "proszę się zgłosić po
    kartę." OK byłem szybszy od was.

    - 5 sierpnia - dzwonię do poznania, czy może jednak mi wyrobią kartę
    ze zdjęciem? I zeby im nie przyszło do głowy mnie kasować drugi raz.
    Odpowiedź: "Skasują tylko 15 zł za zdjęcie bo duplikat katy jest
    free."
    Pytanie: dosyłać wam od nowa wniosek, czy ten co jest to wystarczy?
    Odpowiedź:" w zasadzie wystarczyłby, gdyby nie to że gdzieś nam
    zginął"

    - 9 sierpnia - dostaję list z poznania. W środku mój wniosek z
    naklejonym zdjęciem i wzorem podpisu. Ani słowa od banku. O co im
    chodzi? Znalazł się wniosek i go odesłali, czy dlatego był zaginięty
    że wędrował po polsce do mnie?
    tel. z pytaniem do poznania.
    Odpowiedź: "proszę iść do banku po odbiór karty - (chyba)" .
    No nareszcie! Zaraz sprawdzę.
    tel z pytaniem do oddziału w krakowie:
    Odpowiedź: "My nie mamy zadnej karty. Proszę zapakować ten wniosek z
    powrotem do koperty i napisać prośbę o wydanie duplikatu ze zdjęciem.
    Wysłać to do poznania."
    Jakoś mi sie już nie chce. Może kiedyś?

    - 2 września - dostaję list z poznania (datowany 20 sierpnia)
    "Proszę iść do oddziału po kartę"
    No jednak wyrobili kartę że zdjęciem! Ale może zadzwonię do poznania.
    Odpowiedź: "karta nie została wyrobiona bo zdjęcie było 'złe'. Dlatego
    wniosek został odesłany do oddziału, a oddział poinformowany. A
    informację o wyrobieniu karty wysłał pomyłkowo ' komputer' ."
    Pytanie: Tylko czemu ja dostałem ten wniosek w kopercie z poznania, a
    oddział nic o sprawie nie wiedział?
    Odpowiedź: "na pewno oddział użył naszej koperty. Proszę złożyć nowy
    wniosek, i załączyć nowe 'prawidłowe' zdjęcie".
    Ja: to ja już dziękuję. Nie chcę już żadnych wynalazków. Nie dorosłem
    do procedur BZWBK. Rezygnuję. Poddaję się.

    ale znając życie to
    Ciąg Dalszy Nastąpi.

    --
    Krzysiołek