  • 1. Data: 2003-06-25 18:26:54
    Temat: kiedy PEKAO przejdzie na on-line?
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    Czy ktoś ma może takie informacje?
    oczekiwanie na wejście środków na kartę,
    o inecie nie wspominając, wkońcu konkurencja
    już przeszła więc chyba też kiedyś PeKaO przejdzie na on-line?

    Pozdrawiam,
    MK

  • 2. Data: 2003-06-25 21:44:15
    Temat: Re: kiedy PEKAO przejdzie na on-line?
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    marcintoja0 wrote:
    > Czy ktoœ ma może takie informacje?
    > oczekiwanie na wejœcie œrodków na kartę,
    > o inecie nie wspominajšc, wkońcu konkurencja
    > już przeszła więc chyba też kiedyœ PeKaO przejdzie na on-line?
    >
    > Pozdrawiam,
    > MK

    Witam,

    1) popraw kodowanie (na iso-8859-2)
    2) moj oddzial jest online jak i wiele innych (mowa o Pekao24)
    3) oczekiwanie na wejscie srodkow na karte? Przelew z instytucji dzis
    wyslany - dzis wplynal - wszystko ladnie widac jak zawsze zreszta.

    Pozdrowienia,

  • 3. Data: 2003-06-26 08:52:50
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > 1) popraw kodowanie (na iso-8859-2)
    mam i miałem, nie wiem jak mi to wyszło, śćęą, jakiś bug?;)

    > 2) moj oddzial jest online jak i wiele innych (mowa o Pekao24)
    > 3) oczekiwanie na wejscie srodkow na karte? Przelew z instytucji dzis
    > wyslany - dzis wplynal - wszystko ladnie widac jak zawsze zreszta.
    przelew dziś wpłynął na konto, to oczywiste, ale na kartę jeśli nie wpłynie
    ok. 18.00
    to dopiero następnego dnia rano. Jak będzie online to będzie na karte w
    momencie
    księgowania dostępny na karcie, prawda?
    A poza tym, jeśli wypłacę środki z karty, to następnego dnia mogę je
    wypłacić drugi raz
    i zrobić sobie debecik, z któego w swoim czasie korzystałem, ale można to
    zrobić nieświadomie. O takich rewelacjach np. w przypadku inteligo nie może
    być mowy,
    tam wszystko działa jak w szwajcarskim zegarku (na mój gust).

    Pozdrawiam,
    MK