  • 1. Data: 2003-06-25 14:05:46
    Temat: gdzie rachunek w CHF z dostepem przez internet lub tele.?
    Od: "MOIF" <m...@w...pl>

    --
    Mario

  • 2. Data: 2003-06-25 15:08:04
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    np. KB, MultiBank, BZWBK, INGBSK.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-06-25 16:15:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdcdup$4u0$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:
    > np. KB, MultiBank, BZWBK, INGBSK.

    Multi chyba nie ma CHF?

    Czy ktorys z tych bankow przysyla bezplatnie wyciagi po zmianie salda albo
    przynajmniej raz na miesiac?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-06-25 18:47:26
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Multi chyba nie ma CHF?

    Racja. Nie ma.

    > Czy ktorys z tych bankow przysyla bezplatnie wyciagi po zmianie salda albo
    > przynajmniej raz na miesiac?

    KB przysyla wlasnie co miesiac. Dlatego w ogole z nich zrezygnowalem bo mam
    juz dosc makulatury, co 3 miesiace byloby jeszcze ok :->

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-06-25 19:02:30
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdcqpv$hfh$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > Racja. Nie ma.

    ... i nie ma tez GBP, bo bym sie zdecydowal pewnie.

    > KB przysyla wlasnie co miesiac. Dlatego w ogole z nich zrezygnowalem
    > bo mam juz dosc makulatury, co 3 miesiace byloby jeszcze ok :->

    Rozumiem Cie doskonale, ale hmmm.... jak inaczej moglbym sie dowiedziec, czy
    przelew jakis wplynal bez chodzenia do oddzialu i placenia za dostep przez
    siec? To mi sie po prostu nie oplaca, jesli przelewow bedzie 2 w roku. W KB
    w TOiP znalazlem cos takiego jak 20gr/SMS - ciekawe, czy mozna zlecic
    powiadamianie SMS o przyjsciu przelewu - to byloby dobre rozwiazanie.

    Jeja, przepraszam, myslalem, ze to moj watek. Sorki, ale juz nie bede
    kasowal, wybacz(cie) ;)

    --
    Robert