  • 1. Data: 2003-06-25 17:53:28
    Temat: Karta kredytowa PBK/BPH
    Od: "maRAS" <b...@p...nospam.pl>

    Pojawiła się ciekawa oferta kart kredytowych Mastercard w ww banku.

    Jeżeli mam kartę kredytową w innym banku oni dadzą mi taki sam limit
    kredytowy i kartę za darmo.

    Mam tylko jedno pytanko do użytkowników kart kredytowych tego Banku, czy
    wysyłane co miesiąc zestawienie transakcji kosztuje 5 zł /każde (coś takiego
    znalazłem w tabeli opłat i prowizji), bo wtedy wyjaśniłoby się dlaczego ta
    karta jest darmowa !??

  • 2. Data: 2003-06-25 18:49:19
    Temat: Re: Karta kredytowa PBK/BPH
    Od: "maRAS" <b...@p...nospam.pl>

    Dzięki !

    Pzdr

  • 3. Data: 2003-06-25 18:51:34
    Od: "dracula" <d...@h...pl>

  • 4. Data: 2003-06-26 06:51:32
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik dracula pisze:

    > duplikat wyciagu chyba tyle kosztuje
    > normalnie - bezplatnie na adres korespondencyjny
    A jak sądzisz dla mnie duplikat ile by kosztował? ;-)*
    --
    '''..\
    < _| (

  • 5. Data: 2003-06-26 07:55:09
    Od: d...@b...pl

    > A jak sądzisz dla mnie duplikat ile by kosztował? ;-)*

    myslisz, ze masz znizke..??? nawet po starej mafijnej znajomosci? :)))
    :*~

    ************
    dracula

  • 6. Data: 2003-06-26 09:04:40
    Temat: [OT] Re: Karta kredytowa PBK/BPH
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik d...@b...pl pisze:

    > myslisz, ze masz znizke..??? nawet po starej mafijnej znajomosci? :)))
    >:*~
    Mmm... kocham z języczkiem.
    Jasne przecie to mafia a nie jakaś popierdułka... ;-)
    --
    ___ .--
    /)/)( / /

  • 7. Data: 2003-06-26 09:48:52
    Temat: Re: naprawde [OT] i NTG!!!
    Od: d...@b...pl

    > Przeglądam pl.biznes.banki

    > Mmm... kocham z języczkiem.
    > Jasne przecie to mafia a nie jakaś popierdułka... ;-)
    > --

    bosh ...snikaj z tym pomrukiwaniem na pss albo psst :-P

    ********************
    dracula

  • 8. Data: 2003-06-26 15:33:58
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik d...@b...pl pisze:

    > bosh ...snikaj z tym pomrukiwaniem na pss albo psst :-P
    Hehe ;-)b, ok dracula@buziaczek już zmykam, nawet mignięcia ogona
    nie zauważysz.

    Miłego czwartku nocą.
    --