  • 1. Data: 2013-10-03 18:32:31
    Temat: ki diabeł w syncu
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    po próbie zalogowania

    https://online.sync.pl/ib/logout.html?error=fatal

  • 2. Data: 2013-10-03 18:38:15
    Temat: Re: ki diabeł w syncu
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-10-03 18:32, zlotowinfo pisze:
    > po próbie zalogowania
    >
    > https://online.sync.pl/ib/logout.html?error=fatal

    U mnie działa... chyba wolniej niż zwykle ale udało mi się zalogować.

  • 3. Data: 2013-10-03 20:00:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > U mnie działa... chyba wolniej niż zwykle ale udało mi się zalogować.

    no wlasnie w tym zamulaniu mi się zamotało
    po kilku minutach wlazło

  • 4. Data: 2013-10-04 08:12:03
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 3 Oct 2013 18:32:31 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > po próbie zalogowania
    >
    > https://online.sync.pl/ib/logout.html?error=fatal

    Sync ma ładną stronę, ale za dużo flashy i innych wytrysków.
    Ostatnio chciałem zobaczyć kursy walut na stronie Sync, nie wyświetlały
    się.
    Konsultant zapytał mnie czy mam zainstalowane w kompie najnowszą wersję
    czegoś tam, w końcu zobaczyłem kursy walut w Alior... są identyczne jak w
    Sync.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/DTP-2013/