  • 11. Data: 2019-08-22 09:00:48
    Temat: Re: katolicka nauka społeczna a fundusze inwestycyjne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Wednesday, August 21, 2019 at 12:51:30 PM UTC+2, Olin wrote:
> [...]
    olski-rynek-kapitalowy-nadzieja-polskiej-gospodarki/

    >Jeszcze mało Kościół nakradł w Polsce, że wyciągają łapy po więcej?

    No, co by nie mowic - nakradl/zdobyl/uzyskal wieki temu.
    Potem mu zabrali, teraz tylko ciut odzyskal.

    J.

  • 12. Data: 2019-08-22 09:12:48
    Od: j...@j...org

    On Thursday, August 22, 2019 at 9:03:21 AM UTC+2, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > No, co by nie mowic - nakradl/zdobyl/uzyskal wieki temu.
    > Potem mu zabrali, teraz tylko ciut odzyskal.

    Jest to jeden z powodów, dlaczego podatek katastralny nigdy nie zostanie wprowadzony
    w Polsce (np. ze zwolnieniem od podatku jednej posiadanej nieruchomości, aby nie
    objął większości osób fizycznych).

    Kościół Katolicki jest największym posiadaczem nieruchomości w Polsce i zrobi
    najgorsze okropieństwa wobec narodu polskiego, by uciąć dyskusje o tym podatku w
    zarodku.

  • 13. Data: 2019-08-22 17:03:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Jest to jeden z powodów, dlaczego podatek katastralny nigdy nie
    >zostanie wprowadzony w Polsce

    No nie wiem, nie wiem ... wizje socjalne panstwa coraz wieksze, na to
    potrzeba pieniedzy.

    A czy miastom nie trzeba funduszy, choczby na szkoly dla dzieci
    obywateli ... a teraz im zabrano zrodla przychodow ...

> [...]

    >Kościół Katolicki jest największym posiadaczem nieruchomości w Polsce
    >i zrobi najgorsze okropieństwa wobec narodu polskiego, by uciąć

    Alez dlaczego ? KK sie zwolni z tego podatku.

    Albo sie nie zwolni, bo przeciez jest zwolniony na podstawie
    końkordatu :-P

    J.

  • 14. Data: 2019-08-22 19:17:01
    Od: j...@j...org

    On Thursday, August 22, 2019 at 5:06:28 PM UTC+2, J.F. wrote:
> [...]
    > obywateli ... a teraz im zabrano zrodla przychodow ...

    > Alez dlaczego ? KK sie zwolni z tego podatku.

    Dzisiaj się zwolni, a jutro się nie zwolni, zbyt niebezpieczny precedens, dla
    największego posiadacza nieruchomości w kraju.

  • 15. Data: 2019-08-22 19:30:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Thursday, August 22, 2019 at 5:06:28 PM UTC+2, J.F. wrote:
    > Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    [...]

    >Dzisiaj się zwolni, a jutro się nie zwolni, zbyt niebezpieczny
    >precedens, dla największego posiadacza nieruchomości w kraju.

    Tak patrzac, to jutro moga mienie KK znacjonalizowac.

    Wychodzi na to, ze KK powinien sie w polityke wtrącać :-)

    J.

  • 16. Data: 2019-08-22 20:01:54
    Od: j...@j...org

    On Thursday, August 22, 2019 at 7:32:47 PM UTC+2, J.F. wrote:
    > Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > [...]
    >
    > Tak patrzac, to jutro moga mienie KK znacjonalizowac.

    Tu chyba nie tak prosto, bo złamanych zostałoby wiele umów i traktatów
    międzynarodowych.
    Co innego ze zmianą opodatkowania, które jest domeną prawa narodowego.

    > Wychodzi na to, ze KK powinien sie w polityke wtrącać :-)

    Co też robi.

  • 17. Data: 2019-08-22 20:51:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >traktatów międzynarodowych.
    >Co innego ze zmianą opodatkowania, które jest domeną prawa

    No to sie te umowy wypowie ... albo i nie, jesli jakis realnych
    sankcji nie przewiduja ...

    >Co też robi.

    J.