  • 1. Data: 2004-06-07 14:24:02
    Temat: karty platnicze - prowizja
    Od: "tomek(int)" <i...@o...pl>

    witam!
    mam do zaplacenia transakcje o wartosci ok 700 euro firmie niemieckiej
    (konkretnie sklep muzyczny).

    myslalem o zamowieniu ekarty do konta w mbanku, jednak widze, ze
    pobieraja prowizje (do 2% wartosci transakcji) od przewartosciowania
    zlotowek na euro. czy inne banki (w szczegolnosci BPH) rowniez
    praktykuja tego typu akcje? jesli o BPH chodzi interesuje mnie platnosc
    karta VC (niestety wlascicielka nie wie czy to platnicza czy nie, ale ma
    wypukle numery :) )

    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2004-06-07 14:34:17
    Temat: Re: karty platnicze - prowizja
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > myslalem o zamowieniu ekarty do konta w mbanku, jednak widze, ze
    > pobieraja prowizje (do 2% wartosci transakcji) od przewartosciowania
    > zlotowek na euro.

    Nie od przeliczenia PLN na EUR, tylko w związku z płatnością w walucie innej
    niż rozliczeniowa dla karty (a tą dla ekarty są dolary).

> [...]
    > praktykuja tego typu akcje? jesli o BPH chodzi interesuje mnie platnosc
    > karta VC (niestety wlascicielka nie wie czy to platnicza czy nie, ale ma

    Wszystkie banki pobierają taką prowizję. Zapłać kartą, której walutą
    rozliczeniową jest EUR. BPH może być.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,