  • 1. Data: 2004-06-07 08:40:28
    Temat: Przelewy VWbank - wewnętrzne.
    Od: "Marcin Jurczuk" <s...@U...stars.eu.org>

    Witam.
    Czy ktoś sie orientuje jak szybko chodzą przelewy w obrębie rachunków
    wewnątrz banku ?

  • 2. Data: 2004-06-07 08:44:00
    Temat: Re: Przelewy VWbank - wewnętrzne.
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    Kilka minut jesli pracuja konsultanci... jesli nie pracuja to dlugo,
    znaczy chyba trza czekac az zaczna pracowac wtedy kasa jest
    przeksiegowana.
    Czy oni robia to na piechote? :)

  • 3. Data: 2004-06-07 12:10:16
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "sunwoj" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    > Kilka minut jesli pracuja konsultanci... jesli nie pracuja to dlugo,
    > znaczy chyba trza czekac az zaczna pracowac wtedy kasa jest
    > przeksiegowana.
    > Czy oni robia to na piechote? :)

    tez tak mysle. Taka mala manufaktura gdzie przelewy zlecone przez internet
    ida sobie po akceptacji konsultanta. Czasami to nawet dobre - przy wiekszych
    kwotach zanim wyksieguja dzwonia na komorke do zlecajacego zeby sprawdzic
    czy naprawde chce wyslac pieniadze z ich banku w swiat :-) Dzieki temu nie
    ma mozliwosci skubniecia klientow na wieksza gotowke nawet jak sie bedzie
    mialo hasla i token :-)

    D.

  • 4. Data: 2004-06-07 21:25:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <s...@U...stars.eu.org> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy ktoś sie orientuje jak szybko chodzą przelewy w obrębie rachunków
    > wewnątrz banku ?

    Z jednego wlasnego konta na drugie nawet w niedziele, a na obce nie mam
    doswiadczen.