  • 1. Data: 2008-08-26 09:06:10
    Temat: karty a kredyt - inaczej: kredytowany samochód
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    posiadanie kart kredytowych, kilku, z dużymi limitami może mieć wpływ przy
    decyzji kredytowej przy dużym kredycie hipotecznym - to już wiem, lepiej karty w
    porę zlikwidować lub wypowiedzieć.

    teraz pytanie o zakup samochodu:

    bank volkswagen oferuje kredytowanie samochodów metodą 50/50, czyli 50% wartości
    auta od razu, reszta po roku lub dwóch.
    czy tutaj, przy kredycie (50% = maks. 50k pln) też karty kredytowe (z nienaganną
    historią) mogą mieć wpływ na decyzję?
    czy przy tak małym kredycie (w stosunku do kilkuset tysięcy hipotecznego) karty
    i ich limity też mają znaczenie?

  • 2. Data: 2008-08-26 10:31:46
    Temat: Re: karty a kredyt - inaczej: kredytowany samochód
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 26 Sie, 11:06, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > historią) mogą mieć wpływ na decyzję?
    > czy przy tak małym kredycie (w stosunku do kilkuset tysięcy hipotecznego) karty

    Nie wiem czy dobrze Ci odpowiem, ale jeżeli przy tym kredycie będzie
    cesja własności na bank, to powinieneś dostać kredyt, bo jest
    zabezpieczony właśnie tą cesją.

  • 3. Data: 2008-08-26 14:54:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
> [...]
    > czy przy tak małym kredycie (w stosunku do kilkuset tysięcy
    > hipotecznego) karty i ich limity też mają znaczenie?

    Nie wiem jak VW ale mi Renault chcialo dac kredyt przy zakupie 50%
    wplaty, a reszta na 24 miesiace i przez te 2 lata 0%. A limity na KK mam
    takie, ze zdolnosc pewnie mam ujemna.

    --
    Mithos