  • 1. Data: 2008-08-26 08:14:54
    Temat: mieszkam w PL - czy da sięzałożyć konto za granicą ?
    Od: "adsz73" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy jest możliwe założenie konta z granicą (najchętniej w UK lub CH) nie
    posiadając tam adresu zamieszkania ?
    Tylko konto oszczędnościowe, bez kart kredytowych i czeków rzecz jasna...
    W końcu jeśli nie mam żadnych zobowiązań w stosunku do banku to nie powinni się
    przejmować tym że mieszkam gdzieś daleko ?

    Oczywiście prowadzenie konta nie powinno dużo kosztować :-D
    Z góry dzięki.

    pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2008-08-26 09:38:49
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    adsz73 wrote:
> [...]
    > powinni się przejmować tym że mieszkam gdzieś daleko ?
    >
    > Oczywiście prowadzenie konta nie powinno dużo kosztować :-D

    Hm, moze tak. Mialem konto silver w Lloydsie, platne pk. 7-8 F mies. Po
    powrocie do Polski napisalem do nich pare maili, potem oficjalny list z
    prosba o zmiane na konto classic (darmowe) i zmiane adresu na polski,
    poniewaz nie mam juz zadnego adresu w UK. Sprawe zalatwiono pozytywnie w
    niecaly tydzien, wyciagi dochodza do Polski.

    Nie wiem, czy uda Ci sie zalozyc konto bedac w Polsce - podpis, etc. Chyba
    ze moze prawnie to poswiadczysz....ale co kraj to obyczaj, moze to nic nie
    dac, az tak nie wnikalem.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 3. Data: 2008-08-27 03:53:11
    Od: roman k <K...@a...pl>

    adsz73 pisze:
> [...]
    > przejmować tym że mieszkam gdzieś daleko ?
    >
    > Oczywiście prowadzenie konta nie powinno dużo kosztować :-D

    Jeżeli Frankfurt nad Odrą ie jest dla Ciebie za blisko, to
    napisz do tego pana:
    Andrzej Szymkow
    Seniorkundenberater
    Deutsche Bank Privat- und Geschäftskunden AG
    Investment- und FinanzCenter Frankfurt (Oder)
    Karl-Marx-Str.193
    15230 Frankfurt (Oder)
    Deutschland

    Tel: 0049 335 55 67 257
    Fax:0049 335 55 67 288
    e-mail:a...@d...com

    Öffnungszeiten:
    Montag 09.00 - 13.00 und 14.00 - 18.00
    Dienstag 09.00 - 13.00 und 14.00 - 18.00
    Mittwoch 09.00 - 14.00
    Donnerstag 09.00 - 13.00 und 14.00 - 18.00
    Freitag 09.00 - 14.00

    Możesz pisać po polsku.

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 4. Data: 2008-08-27 08:33:13
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    roman k pisze:
> [...]
    > Seniorkundenberater
    > Deutsche Bank Privat- und Geschäftskunden AG
    > Investment- und FinanzCenter Frankfurt (Oder)
    Bezpłatne konto w 1822Direkt.de, ale musisz potwierdzić swoje dane w
    ambasadzie niemieckiej lub na dowolnej poczcie w Niemczech.

    Tyle, że nie otrzymasz odsetek, ponieważ nie płacisz podatków w danym
    kraju.

  • 5. Data: 2008-08-28 09:05:14
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ambasadzie niemieckiej lub na dowolnej poczcie w Niemczech.
    >
    > Tyle, że nie otrzymasz odsetek, ponieważ nie płacisz podatków w danym

    dzięki za info,
    a w UK czy Szwajcarii nie da się ?

    pozdr,
    Adam