  • 1. Data: 2008-08-26 09:27:21
    Temat: I po promocji w LUKAS Banku
    Od: Amrest <t...@g...com>

    Promocja skonczyla sie dosyc dawno, natomiast czy to byla mega
    promocja skoro odsetki wyplacaja co trzy miesiace? W moim przypadku 26
    dnia miesiaca, u mnie przypada to na wrzesien(bo dzisiaj odsetki sa
    wciaz naliczone). Wynika z tego ze przez ponad 1.5 miesiaca moje
    odsetki nie pracuja!
    A jak sie sprawa ma gdybym dzisiaj chcial zamknac rachunek oszczedzam,
    czy tez musialbym czekac na odsetki jeszcze miesiac? Zapewne tak ale
    zapytam w banku.

    Promocja czy czysty biznes dla banku?

  • 2. Data: 2008-08-26 09:38:13
    Temat: Re: I po promocji w LUKAS Banku
    Od: "K" <f...@g...pl>

    > A jak sie sprawa ma gdybym dzisiaj chcial zamknac rachunek oszczedzam,
    > czy tez musialbym czekac na odsetki jeszcze miesiac?

    Odsetki od razu trafiaja na konto.
    K.

  • 3. Data: 2008-08-26 09:57:36
    Od: Amrest <t...@g...com>

    On 26 Sie, 11:38, "K" <f...@g...pl> wrote:

    > Odsetki od razu trafiaja na konto.
    > K.

    Tak jak piszesz, dzieki. Pani w Banku potwierdzila, pretensje moge
    miec do siebie ze wczesniej tego nie zrobilem, zmykam zatem do banku
    zamknąć rachunek oszczędzam :)
    TP

  • 4. Data: 2008-08-26 11:09:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 26 Aug 2008 02:57:36 -0700, Amrest napisał(a):

    > Tak jak piszesz, dzieki. Pani w Banku potwierdzila, pretensje moge
    > miec do siebie ze wczesniej tego nie zrobilem, zmykam zatem do banku
    > zamknąć rachunek oszczędzam :)

    Ale jeśli:
    1. wykonywałeś już w tym miesiącu wypłatę z oszczędzam
    2. Masz przekazywanie odsetek ustawione na oszczędzam a nie na ROR
    to będzie to ruga wypłata z oszczędzam i zapłacisz prowizję. Nie wiem co
    będzie jeśli wcześniej zmienisz pkt. 2.