  • 1. Data: 2008-08-24 12:06:33
    Temat: dostępne formy przyjmowania płatności na www spółki cywilnej lub jawnej
    Od: k...@o...pl

    Czy zwykła, nie posiadająca znajomości spółka cywilna lub jawna
    prowadząca sklep internetowy na www może przyjmować płatności
    przy użyciu usług:

    1) mTransfer (mBank z delfinem)
    2) MultiTransfer (multibank z ptaszkiem)

    3) Płacę z ING BankOnLine (bank z lwem)
    4) Płacę z LUKAS e-przelew (bank z kawą)
    5) Płacę z Inteligo (bank z guzikiem)
    6) Płacę z iPKO ("nieinteligentna" część pkobp)

    7) Płacę poprzez Przelew24 /bzwbk/
    8) Płacę poprzez Pekao24Przelew /żubry/
    9) Płacę z Nordea
    10) Przelew z BPH
    11) coś podobnego w Millenium (nie wiem czy taka usługa istnieje)
    12) coś podobnego w KredytBanku (nie wiem czy taka usługa istnieje)

    Wg mojej wiedzy, bez problemu da się w serwisie www ustawić
    dwie pierwsze usługi, nie trzeba żadnej zgody, akceptacji itp.

    A czy trudne byłoby załatwienie dla spółki uruchomienia usług
    nr 3,4,5,6? Czy komukolwiek na grupie to się udało?
    a może trzeba mieć spółkę akcyjną i znajomości?

    na umowach z kolejnymi 6 bankami zależy mi dużo mniej, ale zapytam:
    czy da się to załatwić, a jeżeli tak, to ewentualnie z kim?
    dyrektor oddziału? zarząd banku? zwykły pracownik do obsługi mikrofirm?

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2008-08-24 14:27:17
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Czy zwykła, nie posiadająca znajomości spółka cywilna lub jawna
    > prowadząca sklep internetowy na www może przyjmować płatności
    > przy użyciu usług:

    Jak mi się zdaje, myślisz o rozmawianiu z każdym bankiem osobno. IMHO nie
    tędy droga.
    Wg tego:
    http://www.dotpay.pl/Informacje/FAQ_dla_sprzedajacyc
    h#pyt03
    z usług o których piszesz może korzystać _każdy_.
    Inna sprawa, czy ceny za to uznasz za akceptowalne.
    http://www.dotpay.pl/files/oferta/Dotpay_Oferta_Plat
    nosci_Internetowe.pdf
    Poszukaj ewentualnie kto jeszcze oferuje takie usługi, np. eCard,
    platnosci.pl itd.

  • 3. Data: 2008-08-26 10:17:45
    Od: k...@o...pl

    > Jak mi się zdaje, myślisz o rozmawianiu z każdym bankiem osobno.
    > IMHO nie tędy droga.

    pomimo Twojej sugestii (za którą dziękuję) chciałem dowiedzieć się
    z kim należy rozmawiać w każdym z banków osobno

    pozdr
    Sebastian