  • 1. Data: 2002-04-03 06:15:57
    Temat: karty VE i VC Lukas a rabat przy zakupie POP kart Idea
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Czy ktoś to przerabiał w praktyce? Jakie to punkty w praktyce honorują te
    10% zniżki? Działa to może na przedłużenie przez bankomat?
    Szczególnie interesuje mnie VE.

    http://www.lukas.pl/oferta_visaelectron_prom2reg.asp

    "W akcji promocyjnej mogą uczestniczyć wszyscy użytkownicy kart VISA Classic
    i VISA Electron LUKAS Banku SA (karty VISA LB), którzy w okresie trwania
    promocji dokonają zakupu jedną z ww. kart w punkcie handlowo-usługowym
    Partnera LUKAS Banku oferującym rabaty dla użytkowników kart VISA LB. "

    [ciach]

    "POP 10% rabatu na POP-karty"

  • 2. Data: 2002-04-03 06:24:15
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś to przerabiał w praktyce? Jakie to punkty w praktyce honorują te
    > 10% zniżki? Działa to może na przedłużenie przez bankomat?

    Jak sie dowiedzialem w jednym z oddzialow Lukasa tak. Informacja ta jednak
    nie jest potwierdzona przez pracownikow. Oni tego nie wiedzieli. Pacownikow
    poinformowali klienci banku korzystajacy z tej formy zasilen.
    A tak na marginesie to jest jakas niedorobka ta promocja. Chcialem kupic pop
    karte w salonie idei w Lodzi. to ciecie czego chcieli odemnie - danych
    osobowych z mojego dowodu. A ja na to na jakiej podstawie - możecie tylko
    sprawdzic tylko moja tozsamosc ale wara od moich danych osobowych. Zaslonili
    sie swoim wewnetrznym regulaminem. Oczywiscie w regulaminie promocji nic
    takiego nie ma.

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 3. Data: 2002-04-03 07:04:12
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    "Robert" <m...@k...wp.pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > http://www.lukas.pl/oferta_visaelectron_prom2reg.asp
    Dziwna ta promocja... od 10. lutego a nic nie wiedziałem (a kartę przecież
    mam)

    > Działa to może na przedłużenie przez bankomat?

    > 3. [...] dokonajš zakupu jednš z ww. kart w punkcie handlowo-usługowym
    > Partnera LUKAS Banku oferujšcym rabaty dla użytkowników kart VISA LB.
    czyli bankomaty nie. Bo bym zauważył ;-) Nota bene- punkt ma oferować czy
    cały Partner? Nie wiem gdzie postawić nawiasy...

    --
    Alf/red/ popak i inne takie tam

  • 4. Data: 2002-04-03 07:08:30
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>
    (news:Xns91E5580A64D27aldziewpl@62.233.128.18):
    > czyli bankomaty nie. Bo bym zauważył ;-) Nota bene- punkt ma oferować czy
    > cały Partner? Nie wiem gdzie postawić nawiasy...

    Punkt, gdyby był partner, byłoby "oferującego". Właśnie m.in. o to mi
    chodzi, jak zlokalizować taki punkt? (szczególnie w Poznaniu mnie
    interesuje)

  • 5. Data: 2002-04-03 07:14:50
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

> [...]

    poinformowali klienci banku korzystajacy z tej formy zasilen.
    A tak na marginesie to jest jakas niedorobka ta promocja. Chcialem kupic pop
    karte w salonie idei w Lodzi. to czego chcieli odemnie - danych
    osobowych z mojego dowodu. A ja na to na jakiej podstawie - możecie tylko
    sprawdzic moja tozsamosc ale wara od moich danych osobowych. Zaslonili

  • 6. Data: 2002-04-03 08:03:20
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > Czy ktoś to przerabiał w praktyce? Jakie to punkty w praktyce honorują te
    > 10% zniżki? Działa to może na przedłużenie przez bankomat?

    Ja wczoraj obszedlem wszystkich dealerow w moim miescie (z 5 IDEI).
    Zabawne... zaden nie dawal mozliwosci zaplaty karta - o promocje nawet nie
    pytalem :-) Byc moze to tylko w salonach firmowych dziala, ale u dealerow,
    ale w wiekszych miastach niz moje.

    pzdr

  • 7. Data: 2002-04-03 08:44:43
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Dzwonilem do infolinii Idei i to się dowiedziałem (musieli się długo
    konsultować):

    1. Promocja działa tylko w autoryzowanych przedstawicielstwach oraz w
    Biurach Obsługi Posprzedażnej (tu lista tych ostatnich gdyby kogoś
    interesowało, jest ich niewiele: http://www.idea.pl/bok/index.shtml )

    2. Nie działa w bankomacie ani przy doładowaniu VC przez telefon, ani u
    "zwykłych" dealerów.

    3. Infolinia nie jest w stanie podać adresów autoryzowanych
    przedstawicielstw...

    Czyli chyba chodzi o to, żeby nie skorzystać z tej promocji?

  • 8. Data: 2002-04-04 08:52:12
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszJ" <m...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Zgodnie z warunkami promocji określonymi przez LukasBANK, rabatowi podlega
    _zakup_POPkarty_.

    POPkarta, z definicji, jest kartą służącą do przedłużania ważności konta
    POP, z 14-cyfrowym numerem.

    Usługa "Całą dobę przez bankomat" [czyli doładowaniw w bankomatach BZWBK,
    PBK i Euronet] i "Całą dobę przez telefon" [zdalne doładowanie poprzez
    Automatyczne Biuro Obsługi *111], to odrębne usługi. Doładowanie konta w
    bankomacie nie jest zakupem POPkarty!

> [...]
    Pacownikow
    > poinformowali klienci banku korzystajacy z tej formy zasilen.

    No to niech ktoś zrobi test - 20 PLN na doładowanie kartą VE Lukas w
    bankomacie nie jest dużą kwotą, a jaki szczytny cel [ekserymenta naukowe
    ;)].

    Jednak uważam, że promocja tego nie dotyczy...

    Faktem jest natomiast to, że Lukas [co za nazwa] mógł przynajmniej
    poinfomorwać gdzie toto można kupić...

> [...]
    > sprawdzic moja tozsamosc ale wara od moich danych osobowych. Zaslonili
    > sie swoim wewnetrznym regulaminem. Oczywiscie w regulaminie promocji nic

    Dane osobowe? Porozmawiaj z ichnim kierownikiem.
    Spełniasz warunki - kupujesz płacąc kartą VE LukasBANKu, a do kupna POPkarty
    nie trzeba danych klienta!

    Kupowałeś w _salonie_firmowym_? Czy autoryzowanym salonie sprzedaży. Bo to
    różnica...

    A może Cię nie zrozumieli i chcieli Ci wcisnąć StartPOPa. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 9. Data: 2002-04-04 09:02:09
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > interesowało, jest ich niewiele: http://www.idea.pl/bok/index.shtml )
    >
    > 2. Nie działa w bankomacie ani przy doładowaniu VC przez telefon, ani u

    Pierwsze - nie ma "zwykłych dealerów".
    Są salony firmowe [właśność PTK Centertel] oraz autoryzowani przedstawiciele
    PTK Centertel [są to prywatne firmy pod szyldem Idei].
    Nie ma "nieautoryzowanych dealerów". :)

    Drugie - w Biurach Obsługi Posprzedażnej raczej POPkarty się chyba nie kupi.
    BOP to rozszerzenie telefonicznego BOK do obsługi abonentów np. w zakresie
    serwisu telefonów, czy wymiany kart SIM.

    Raczej dotyczy to salonów firmowych. Nie w każdym salonie formowym jest
    Biuro Obsługi Posprzedażnej.
    Adres:
    http://www.idea.pl/o_firmie/salony_firmowe.shtml

    > 3. Infolinia nie jest w stanie podać adresów autoryzowanych
    > przedstawicielstw...

    Informacja handlowa oczywiście ma dane na temat adresów "autoryzowanych
    przedstawicieli", jak i "salonów firmowych" i w każdej chwili może Ci je
    podać.

    Ma nawet numery telefonów.

    Ale może nie mieć informacji, czy dany punkt przyjmuje płatności kartą...

    Przy czym "autoryzowanych przedstawicieli" jest około mnóstwo...

    W każdym razie trzeba przyznać, że LUKAS zwalił sprawę, bo mógł sam
    informować co, gdzie kiedy...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 10. Data: 2002-04-04 09:18:14
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dane osobowe? Porozmawiaj z ichnim kierownikiem.
    > Spełniasz warunki - kupujesz płacąc kartą VE LukasBANKu, a do kupna

    To spróbuj im to wytlumaczyć a nie mnie

    > Kupowałeś w _salonie_firmowym_? Czy autoryzowanym salonie sprzedaży. Bo to
    > różnica...

    Chciałem kupić w salonie firmowym.

    > A może Cię nie zrozumieli i chcieli Ci wcisnąć StartPOPa. :)

    :-) :-)

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk